No SSO cookie

Noul Jaguar XK

voteaza
(0/ 0)
Noul Jaguar XK
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jaguar va lansa in 2013 prima masina lor sport cu motor diesel. Noul Jaguar va fi dotat cu un propulsor diesel V6.

 
 
Noul Jaguar XK va fi lansat in anul 2013 si va fi primul model sportiv diesel a celor de la Jaguar. Noul Jaguar XK va fi dotat cu un propulsor diesel V6 de 3.0 litri, care va dezvolta aproximativ 300 CP. Noul Jaguar va lupta pentru suprematia segmentului, segment dominat deocamdata de modelul 635d de la BMW. 

Noul Jaguar XK va folosi noua platforma din aluminiu, ceea ce inseamna ca noul
Jaguar va avea un consum optimizat, dar si performante sportive de invidiat.

Accelerarea de la 0-100 km/h va dura sub 5 secunde, iar consum mixt va fi de aproximativ 8 litri/100 km. Noul XK ar putea fi disponibil si cu un propulsor diesel V8. Producatorii continua sa se axeze pe masini sport cu motoare diesel. Acest lucru se datoreaza combinatiei ideale intre putere si consum, care face din motorul diesel favoritul producatorilor.

Jaguar va renunta la design-ul actual, care se bazeaza pe aripa unui avion Spitfire. Acestia pregatesc un design nou pentru grila fata, design derivat din cel a modelului XF. Cat despre forma de aripa a masinii, aceasta este prea demodata, fiind nevoie de ceva mai sportiv si mai agresiv. Noul model va fi disponibil cu doua tipuri de caroserie: cu plafon rigid retractabil si cu plafon din panza.

Interiorul nu va suferi modificari mari in ceea ce priveste dimensiunile, Jaguar dorind sa pastreze dimensiunile clasice. Designul interior va fi imbunatatit prin introducerea unor materiale si culori noi.

Andrei Monenciu  

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1944 :: 22.19MB