Desi in continuare poarta in imagini “haine” de camuflaj, modelul cu facelift va avea o parte frontala de influenta - cum altfel? - Jaguar XJ, precum si faruri redesenate si o grila modificata.
In plus, compania britanica a confirmat ca XF cu facelift va avea o insonorizare imbunatatita, ce reduce cu 3 decibeli zgomotul in habitaclu.
Sub capota, XF va oferi si un nou motor diesel cu patru cilindri, cu o capacitate de 2,2 litri, ce dezvolta o putere maxima de 190 CP si un moment-motor maxim de 450 Nm. Cuplat la o transmisie automata ZF cu opt rapoarte, masina va accelera pana la 100 km/h cu start de pe loc in 8,5 secunde, in timp ce viteza maxima va fi de 225 km/h.
Si mai important, multumita unui sistem Start/Stop, motorul ii va oferi lui Jaguar XF un consum mediu de motorina de 5,4 litri/100 km parcursi si un nivel de poluare de 149 g CO2/km.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!