No SSO cookie

Noul Jaguar XF, teaser pentru New York Auto Show

voteaza
(0/ 0)
Noul Jaguar XF, teaser pentru New York Auto Show
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jaguar a decis sa lase pentru o perioada fotografii-spion fara "obiectul muncii”, publicand o serie de imagini oficiale cu noul XF in cadrul testelor. Modelul isi va face debutul in premiera mondiala la Salonul Auto de la New York, la sfarsitul lunii viitoare.

 
 
 

Desi in continuare poarta in imagini “haine” de camuflaj, modelul cu facelift va avea o parte frontala de influenta - cum altfel? - Jaguar XJ, precum si faruri redesenate si o grila modificata.

 

In plus, compania britanica a confirmat ca XF cu facelift va avea o insonorizare imbunatatita, ce reduce cu 3 decibeli zgomotul in habitaclu.

 

Sub capota, XF va oferi si un nou motor diesel cu patru cilindri, cu o capacitate de 2,2 litri, ce dezvolta o putere maxima de 190 CP si un moment-motor maxim de 450 Nm. Cuplat la o transmisie automata ZF cu opt rapoarte, masina va accelera pana la 100 km/h cu start de pe loc in 8,5 secunde, in timp ce viteza maxima va fi de 225 km/h.

 

Si mai important, multumita unui sistem Start/Stop, motorul ii va oferi lui Jaguar XF un consum mediu de motorina de 5,4 litri/100 km parcursi si un nivel de poluare de 149 g CO2/km.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Jaguar | XF |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3150 :: 17.87MB