No SSO cookie

Noul Golf GTI - un nou design, un nou motor, o noua fascinatie

voteaza
(0/ 0)
Noul Golf GTI - un nou design, un nou motor, o noua fascinatie
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Golf GTI este deja pe drum, astfel că în această toamnă câţiva dintre cei mulţi vor putea conduce cea mai proaspătă generaţie GTI echipată cu un motor turbo cae va elibera nu mai puţin de 147 kW sau 200 CP.

 
 
[poza1s]Noul model GTI urmează tradiţia deja consacrată de urmaşii modelului, epopee care a început în 1976. După aproape 30 de ani de istorie, GTI ajunge acum la a 5-a sa generaţie, păstrând acelaş standard pentru o plăcere fără compromisuri a condusului. Ca şi prima variantă, actualul Golf GTI, disponibil în versiuni cu 2 sau 4 portiere, se remarcă printr-o ţinută accentuat sportivă, atât pe dinafară cât şi înauntru, printr-un motor foarte dinamic şi prin suspensii puternice şi foarte tari. Sigla GTI pe spatele unei maşini arată cât de popular poate fi acest model. Cele tri litere reprezint un adevărat fenomen, circa 93.2% dintre europeni şi nu mai puţin de 98,5% dintre germani asociind această prescurtare modelului Golf, şi implicit, mărcii Volkswagen. [poza2s]Motorul GTI dezvoltat de Volkswagen utilizează noua tehnologie FSI, aplicată unui motor de 2.0 litri supraalimentat turbo. Injecţia directă pe benzină cu o compresie ridicată la o rată de 10.5:1 transformă GTI într-o uzină de putere - 143 kW, 200 CP şi un cuplu maxim de 280 Nm disponibil între 1 800 şi 5 000 rpm. Dotat standard cu o cutie manuală în 6 trepte, propulsorul în patru cilindri accelerează noul Golf GTI de la 0 la 100 km/oră în 7,5 secunde, utilizând numai 5 dintzre cele 6 viteze, viteza maximă atinsă fiind de 235 km/oră. Motorul Euro 4 are un consum mediu de 8.0 litri la 100 de kilometri. GTI este disponibil şi cu o cutie de viteze supersport - quick dual clutch gearbox (DSG), care permite accelerarea chiar şi în cazul schimbării vitezelor, îmbunătăţind performanţele - acceleraţia 0-100 km/h se face în 6,9 sec. [poza3s]Golf GTI are prezenţă puternică, energică şi dinamică, tipică dealtfel pentru aceste versiunile sportive. Sunt prezente grila neagră a radiatorului, spoilerele faţă şi pate, jenţile de 17 inchi, precum şi tamburi roşii la discurile de frână. Interiorul a fost de asemenea schimbat, păstrând însă ideologia GTI, cu volan in trei spiţe acoperit cu piele, cu inserţii de aluminiu şi logo-ul specific GTI. Echipamentele de control, de siguranţă şi cele pentru comfort sunt similare celor de la noul Golf V.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

e smecheriu de masina

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1358 :: 17.77MB