No SSO cookie

Noul Ford Mondeo

voteaza
(0/ 0)
Noul Ford Mondeo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romcar, importatorul general Ford in Romania a organizat ieri pentru presa, o sesiune de drive test cu Noul Ford Mondeo.

 
 
1.jpg
Drive test-ul s-a desfasurat pe traseul Bucuresti-Constanta si ineditul actiunii a constat in faptul ca au fost disponibile 9 masini cu diverse motorizari si variante de echipare, existand posibilitatea de a schimba masina la anumite intervale. Acest lucru mi-a dat posibilitatea sa testez 5 motorizari, incepand cu motorul de 1.6 litri TIVCT- 110 CP pana la excelentul 2,5T care are nu mai putin de 220 CP.

Masina arata de-a dreptul fabulos, si cand spun asta nu cred ca am folosit un cuvant prea “mare”. Designul exterior exprima noua linie stilistica Ford, “Designul Kinetic”. In
2.jpg
interior masina arata la fel de bine, atat materialele folosite cat si designul sunt de top.

Noul Monedo este una dintre putinele masini in care, in momentul in care te urci la volan, ai senzatia ca masina este o prelungire a corpului tau. Placerea condusului este extrema, este pentru prima oara cand am parcurs acest traseu si pur si simplu nu mi-am dat sema cand a trecut timpul.

Modelul de intrare in gama "Ambiente" dispune in standard de o multitudine de dotari: oglinzi si geamuri electrice, airbag-uri
3.jpg
frontale si laterale pentru sofer si pasager, airbag cortina fata-spate, airbag pentru genunchi, ABS+EBD, computer bord, aer conditionat manual, etc, toate acestea la un pret incepand de la numai 15.590 euro fara TVA.

Cel mai mic motor, cel de 1.6 litri, 110 CP desi nu-ti permite sa faci depasiri spectaculoase sau demaraje in tromba este suficient de puternic pentru a face fata unei masini de acest gabarit, aceasta motorizare fiind recomndata pentru persoanele mai calme care circula mult in oras. Motorizarile intermediare de 1.8 si 2.0 litri ofera masinii
4.jpg
destula putere chiar si pentru un stil de condus mai nervos.

Pentru cei care doresc o masina puternica in adevaratul sens al cuvantului exista motorizarea de 2.5 litri 220 CP. Demarajul te lasa cu gura cascata, am dat cu capul in tetiera de doua ori pana am constientizat cu cine am de-a face. Dupa ce te dai jos din acest model primul drum il faci la banca sa scoti banii sau sa iei credit, dupa caz, pentru a achizitiona masina.

Ford a facut un studiu din care a rezultata ca dupa o sesiune de drive test cu noul Mondeo un client are nevoie de numai 3 minute pentru a se hotari s-o achizitioneze. Daca nu as fi condus niciodata acest model as fi zis ca e doar o gogoasa publicitara, acum nu pot decat sa le dau dreptate. Tinuta de drum este excelenta, suspensiile si franele sunt exceptionale, placerea condusului este extrema.

Nici la capitolul siguranta Noul Mondeo nu face nici un compromis. Masina dispune de 7 airbag-uri, ABS, EBD, ESP cu EBA, pedale retractabile in caz de accident si coloana de directie proiectata sa absoarba impactul. Noul Mondeo a obtinut 5 stele la testele EuroNCAP.

Cu 3 variante de caroserie, sedan (4 usi), hatchback (5 usi) si wagon, 4 motorizari diesel si 5 pe benzina, 2 cutii de viteze (5-6 trepte manuala) si o cutie automata incepand cu anul 2008, Noul Ford Mondeo este un model foarte reusit care sigur va face senzatie. Romcar spera sa vanda anul acesta in Romania 1000 unitati iar in anul viitor targetul este de 2500 unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1920 :: 22.18MB