No SSO cookie

Noul Fiat Panda, disponibil de la 9950 Euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Noul Fiat Panda, disponibil de la 9950 Euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A treia generatie a bestseller-ului european fabricat in Italia, este lansata pe piata din Romania.

 
 

Cand este vorba despre masini de oras, denumite generic si city-cars, Fiat a avut dintotdeauna toti asii in maneca. A scris istorie cu Fiat 600, cu Fiat 500 si, timp de 31 de ani, a reusit, prin cele 6,5 milioane de Fiat Panda vandute in intreaga Europa, sa devina liderul unui segment in care orice detaliu face diferenta.

Noul Fiat Panda este evolutia fireasca a unui model care, inca de la prima generatie, si-a cucerit audienta prin simplitatea si carisma cu care a abordat cele mai esentiale aspecte ale unei masini de dimensiuni mici. A devenit in timp o marca in sine, mizand pe sinteza perfecta intre valorile practice si cele emotionale si oferind in prezent un produs care, pe o piata extrem de competitiva si de dificila cum este cea de acum, reuseste sa ofere solutia optima pentru un autoturism confortabil, flexibil, cu un design atragator si modern si o prestanta tehnica fara compromis.

Ajuns acum la cea de–a treia generatie, Noul Fiat Panda pastreaza numele si conceptul prin care s-a impus, insa cuvantul de baza este nou. O confirmare in plus este si faptul ca productia este realizata acum in Italia, la Pomigliano d Arco, langa Napoli, intr-o uzina modernizata in urma unei investitii de peste 800 de milioane de Euro.  

Noul Fiat Panda, pur si simplu mai mult

Noul Panda va fi disponibil in trei versiuni de echipare (Pop, Easy si Lounge) si va dispune initial de 3 motorizari: 1.2 69 CP, 1.3 Multijet 75 CP si deja renumitul 0.9 TwinAir 85 CP, un propulsor eficient, de incredere, economic si cu o remarcabila doza de agresivitate, motive pentru care a primit si titlurile de International Engine of the Year 2011 si Best Green Engine 2011. Consumul de combustibil ajunge la doar 3,9 l/100 km in ciclul mixt pentru motorul Multijet, 4,2l/100 pentru motorul pe benzina TwinAir si 5,2 pentru cel de 69 CP.

Pana la sfarsitul anului gama va fi completata de motorul 0.9 TwinAir 65 CP si, tot in a doua parte a anului, va fi lansata pe piata si versiunea 4x4.

Noul model are 365 cm lungime, 164 latime si 155 cm inaltime si unul dintre cele mai incapatoare portbagaje din clasa: 225 litri ce pot deveni 260 sau 870 cu spatarul banchetei rabatat.


Designul este tipic italian, cu linii si unghiuri rotunjite si un aspect general elegant si impunator  pentru un autoturism de clasa mica. Interiorul, schimbat complet, urmeaza linia estetica a unghiurilor rotunjite si impune un  tablou de bord foarte modern, cu display central si o consola bine organizata, ergonomica si materiale de interior de foarte buna calitate.
Gama de culori este vasta si foarte permisiva in privinta cromaticii, constand in 10 culori de exterior si 9 pentru interior.

Un alt argument forte este faptul ca interiorul Noului Panda poate fi personalizat in functie de preferinte si necesitati: cu 4 sau 5 locuri, cu bancheta spate rabatabila sau divizata 50/50 sau 60/40. Scaunul pasagerului poate fi de asemenea rabatat, in asa fel incat in Noul Panda se pot transporta obiecte cu lungimea de pana la 2 metri, un record in categoria sa. Spatiile de depozitare sunt de asemenea numeroase, utile si bine amplasate.

Printre inovatiile pe care Fiat Panda le aduce in premiera in segmentul A se numara sistemul de siguranta Low Speed Collision Mitigation (LSCM), prin intermediul caruia se atenueaza impactul unei coliziuni la viteze mici, un aspect deosebit de important pentru un city car, dar si sistemul Smart Fuel prin care este prevenita, printre altele, posibilitatea alimentarii cu un combustibil gresit.

Pretul de pornire al Noului Fiat Panda este de 9950 Euro cu TVA pentru motorizarea  1.2 69 CP Pop, incluzand, printre altele, in dotarea standard 4 airbag-uri, ABS+EBD, inchidere centralizata, servodirectie electrica Dual Drive, Smart Fuel System.




 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2955 :: 22.13MB