No SSO cookie

Noul face-lift Audi A8 este disponibil pe piata

voteaza
(0/ 0)
Noul face-lift Audi A8 este disponibil pe piata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Partea frontala care se impune prin eleganta grilei dintr-o singura bucata, marca distinctiva a modelului A8 in 12 cilindri, va fi disponibila de acum inainte la toate variantele noului Audi A8. Acest facelift se adauga noilor si revolutionarelor tehnologii disponibile pentru nava amiral a marcii Audi.

 
 
[poza1s]Pentru prima oara, alaturi de farurile Xenon plus sunt disponibile reglarea dinamica a farurilor in curba, farurile adaptive si luminile pentru rularea pe timp de zi. O alta dotare noua: Audi A8 dispune acum de un tuner pentru receptie digitala radio. Printre dotarile standard ale lui A8 se numara de acum un senzor de lumina/ploaie, pregatire pentru sistemul ISOFIX pentru scaunele din spate si oglinda retrovizoare exterioara asferica pe partea pasagerului. In ianuarie 2004, A8 in 12 cilindri devenea primul model de serie cu grila radiatorului single-frame. Impunandu-se ca nou [poza2s]look al marcii Audi, a fost preluata si de A3 Sportback, A4 si A6 ale caror noi versiuni au fost lansate in 2004. A devenit clar de acum ca acesta este semnul distinctiv pentru versiunile in 6 si 8 cilindri ale limuzinelor sportive de lux disponibile din martie 2005. Stilul remarcabil impus prin grila de radiator single-frame se continua si in zona comenzilor: trapezul grilei impodobeste acum si centrul volanului din noua generatie.Combinatia dintre reglarea dinamica a farurilor in curba si farurile adaptive care impune noi standarde in ceea ce priveste vizibilitatea si, prin urmare, siguranta, este o dotare complet noua la automobilele Audi. Modulul [poza3s]farurilor dotate cu reglare dinamica pivoteaza cu pana la 15 grade in functie de viteza de rulare, ca raspuns la modificarea directiei. Avantajele sunt evidente: soseaua este mult mai bine iluminata in curbe. Zona iluminata a suprafetei de rulare este aproape dubla. Functia de reglare dinamica este disponibila atat pentru faza lunga cat si pentru cea scurta. Sistemul este inclus in blocul optic intre faza lunga si faza scurta. Se activeaza automat daca semnalizatorul de directie este actionat la viteze de cel putin 70 km/h sau daca soferul roteste volanul suficient de mult. Astfel, drumul este iluminat in directia in care vireaza masina, inainte ca aceasta sa se fi angajat in curba. In plus, ambele faruri pentru faza scurta sunt aprinse cand este cuplat marsarierul – un ajutor foarte important cand efectuati manevre de parcare. [poza4s]Un alt plus in ceea ce priveste dotarile legate de siguranta sunt luminile pentru rularea pe timp de zi, remarcabile pentru consumul foarte mic de curent. Sistemul optional de reglare dinamica sau cel de adaptare a razei farurilor include sistemul Xenon-plus de mare intensitate pentru faruri. Un alt echipament optional este tunerul DAB ale carui comenzi sunt integrate in Interfata Multi Media (MMI). Tehnologia digitala pentru radio ofera o receptie fara interferente a semnalului si o calitate a sunetului apropiata de cea a unui CD, o gama de posturi mult mai bogata precum si, in viitor, servicii noi cum ar fi radiotext. Mai mult, tunerul DAB este o investitie de viitor deoarece atat posturile publice cat si cele comerciale vor trece pe termen mediu la tehnologia digitala. O data cu introducerea unui nou look si a noilor echipamente, Audi adauga un alt capitol la istoria de succes a lui A8. Limuzina a carei caroserie din aluminiu este construita pe baza principiului Audi Space Frame (ASF), s-a dovedit a fi un succes rasunator inca de la aparitie, in toamna anului 2002. Atat versiunea in 8 cilindri cat si cea de varf in 12 cilindri conduc in segmentele de piata europene la care concureaza.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1629 :: 17.77MB