No SSO cookie

Noul concept Citroen High Rider, viitorul DS4

voteaza
(0/ 0)
Noul concept Citroen High Rider, viitorul DS4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen va prezenta la Geneva noul concept High Rider, viitorul model DS4.

 
 

In februarie 2009, Citroen anunta lansarea unei linii de produse distinctive purtand numele DS (Distinctive Spirit). Aceasta era una dintre directiile noii dinamici a Marcii exprimata de noua sa semnatura : Creative Technologie. La un an de la aparitia liniei DS, in momentul in care DS3 isi face aparitia in showroom-urile marcii, Citroen intra intr-o noua etapa a dezvoltarii acestei linii, prin conceptul DS High Rider.


O viziune moderna a dinamismului care plaseaza caracterul compact ca valoare fundamentala si care deschide calea catre noi tipuri de utilizatori, catre o noua placere de a calatori la bordul unui vehicul si catre un nou demers tehnologic inovator care se bazeaza in particular pe un sistem de propulsie hibrid-diesel. Conceptul va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul de la Geneva din martie 2010.

 

Pentru ca se inspira din valorile pe care le poarta, stilul DS High Rider iese din tipare, prezentand o forma inedita, radical moderna si natural eleganta. DS High Rider nu incearca sa exprime dinamism si polivalenta, dar linia sa este o reflexie vie si pura.

Obiect dezirabil, DS High Rider este un vehicul atragator care se remarca prin armonia formelor. Garda la sol inaltata si prezenta rotilor de 19 inch din aliaj, diamantate, structureaza proportiile si contribuie la intarirea caracterului conceptului DS High Rider. Elementele precum bara fata si spate exprima de asemenea dinamism si agilitate si sunt perfect integrate in volumele conceptului DS High Rider, completand coerenta ansamblului.

DS High Rider se inscrie in registrul exclusiv si elegant, subliniind frumusetea formelor sale prin accente de lux contemporan. In acord perfect cu nuanta aurita si senzuala "Golden Gloss", cromul fumuriu al ornamentelor geamurilor laterale le scoate pe acestea in evidenta ca si cand ar fi luminate; o lumina care poate fi remarcata, de asemenea si pe ornamentele partii frontale si a spatelui datorita contururilor farurilor si pozitiilor.

DS High Rider se inscrie in codurile stilistice Citroen, atat prin logo-ul in jurul caruia se organizeaza toata partea frontala, cat si prin spatele compact si ferm.

 

DS High Rider imbina caracterul dinamic cu polivalenta si agilitatea, pozitionandu-se la prima vedere ca un coupe evocand miscarea, bine proportionat. Este un coupé care inspira siguranta prin caracterul musculos, fara a fi agresiv: garda la sol este inaltata, campul vizual domina drumul si traficul. Sentimentul de siguranta si protectie este prezent pretutindeni, lipsind insa aroganta si brutalitatea. Lungimea conceptului DS High Rider este redusa la 4,26 m (latimea la 1,82 m si inaltimea la 1,48m), dar in ciuda acestor dimensiuni habitabilitatea este remarcabila.

Capacitatea conceptului DS High Rider de a depasi diversele constrangeri se traduce prin alegerea motorizarii sale, un sistem de propulsie hibrid-diesel care combina:

  • un motor Diesel HDi cu filtru de particule;

  • un motor electric incorporat la nivelul trenului de rulare spate.

Placerea performantelor dinamice se conjuga astfel cu respectul fata de mediu. Sistemul de propulsie hibrid-diesel permite combinarea eficientei unui motor diesel de ultima generatie cu modul electric ZEV (Zero Emission Vehicule), optimizand astfel functionarea alternativa sau simultana a celor doua motorizari.

Motorul electric poate, in momentul in care soferul are nevoie de o accelerare puternica, sa suplimenteze cuplul motorului HDi, acest cuplu suplimentar fiind transmis rotilor spate.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1802 :: 22.12MB