Incepand din aceasta toamna, Z4 Roadster nu va mai fi disponibil in Statele Unite cu motorul BMW de 3.0 litri aspirat normal, cu sase cilindri in linie.
Compania bavareza va inlocui sDrive30i cu sDrive28i, care are motor N20 de 2.0 litri, cu patru cilindri si twin-scroll turbocharger. Variantele Z4 sDrive35i si sDrive35is, cu motor 3.0 litri turbo cu sase cilindri in linie, vor fi comercializate in continuare.
Cu 240 de cai putere la 5.000 rpm si 352 Nm de cuplu la doar 1250 rpm, N20 cu patru cilindri este mai putin puternic dar are un cuplu mai mare decat la motorul in sase cilindri pe care il inlocuieste si care are 255 CP la 6.600 rpm si 297 Nm de cuplu la 2.600 rpm.
Puteti vedea imagini cu noul BMW Z4 sDrive cu motor N20.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!