No SSO cookie

Noul BMW X3: schimbare de generatii

voteaza
(0/ 0)
Noul BMW X3: schimbare de generatii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Incheierea productiei primei generatii a modelului Sports Activity Vehicle (SAV) a fost consemnata la inceputul lunii septembrie, la uzina din Graz a partenerului austriac Magna Steyr.

 
 
Productia noului model BMW X3, a carui lansare pe piata din Romania va avea loc la sfarsitul acestui an,  incepe in aceasta luna la uzina BMW din Spartanburg, in statul Carolina de Sud. Noul BMW X3 este o continuare fireasca a formulei care a stat la baza succesului inregistrat de primul model SAV in segmentul sau. Cu o agilitate mult imbunatatita, un confort al calatoriei optimizat vizibil, cu mai mult spatiu decat oricare dintre concurentii sai si cu optiuni inovatoare de echipare, noul model ofera conditiile ideale pentru a ocupa aceeasi pozitie ca si predecesorul sau - aceea de punct de referinta in segmentul Sport Activity Vehicle.


In decursul ultimilor sapte ani, prima generatie a modelului BMW X3 a scris o exceptionala poveste de succes. 605.498 de unitati au fost produse la Gratz in aceasta perioada.

Impreuna cu exemplarele produse in cadrul uzinelor CKD (Completely Knocked Down) din Rusia, Egipt si Thailanda, volumul total a ajuns la 614.824 unitati. Cel din urma exemplar al primei generatii a modelului - BMW X3 xDrive35d, de culoare Vermilion Red metalizat - va ramane in cadrul companiei Magna Steyr, unde urmeaza a fi folosit ca automobil de serviciu.


Un model BMW X3 xDrive20d, echipat cu toate dotarile de urgenta, a parasit anterior linia de asamblare si va fi donat de BMW Group unei organizatii non-profit. De-a lungul anilor, BMW X3 s-a dovedit a fi un excelent automobil de interventie pentru politie si medici. La finalul ciclului de viata al modelului, un alt automobil va prelua misiunea importanta de a se afla in serviciul publicului larg.


In calitatea sa de primul - si multa vreme singurul - automobil premium de acest gen, BMW X3 - lansat in 2004 – s-a bucurat de un succes deosebit pe pietele auto internationale.

Placerea condusului, calitatea premium si, in plus, eficienta remarcabila au facut ca BMW X3 sa devina foarte apreciat de clienti si sa obtina rezultate excelente in studiile independente. Specialistii au onorat BMW X3 cu numeroase premii pentru siguranta remarcabila, satisfactia clientilor, fiabilitatea si valoarea constanta. Printre acestea s-au numarat clasari de top in "indicele Satisfactiei Clientilor" (CSi), realizat de institutul de cercetare a pietei J.D. Power, precum si in statisticile cu privire la fiabilitate oferite de Allgemeine Deutsche Automobilclub (ADAC). Doi ani la rand, BMW X3 a fost votat atat "Four-Wheel Drive Car of the Year" (Masina cu tractiune integrala a anului), cat si "Off Road Vehicle of the Lear" (Automobilul off-road al anului) de catre cititorii revistelor "Auto Bild Allrad", respectiv "Off Road".


Segmentul ale carui baze au fost puse odata cu prima generatie BMW X3 se regaseste acum si in oferta altor producatori de automobile premium. Noul BMW X3 va trebui sa faca fata unei concurente acerbe, cu calitati mult optimizate sub toate aspectele relevante. Motoarele disponibile pentru acest Sports Activity Vehicle sunt inca o data o referinta in segment si, datorita strategiei BMW EfficientDynamics, cele mai bune niveluri ale consumului si ale emisiilor. Tehnologia suspensiei - complet reconceputa pentru acest automobil - faciliteaza un avantaj categoric in ceea ce priveste agilitatea si confortul calatoriei. Cu o capacitate de incarcare ce poate fi marita de la 550 la 1.600 litri si cu o bancheta al carei spatar poate fi rabatat in raport 40:20:40, noul BMW X3 ofera cel mai mare volum de depozitare si, in acelasi timp, cel mai ridicat nivel de versatilitate in cadrul acestui segment. in plus, exista o varietate de echipamente inovatoare, sisteme de asistare a conducatorului si servicii de mobilitate oferite ca parte a BMW ConnectedDrive neegalate de concurenta.


Noul BMW X3 este singurul model din clasa lui care ofera optiunea unui Head-Up Display si a accesului la internet in interiorul automobilului.

Prin schimbarea de generatii, productia modelului BMW X3 va fi mutata la uzina BMW din Spartanburg, o locatie devenita centrul experientei pentru gama BMW X. Pana acum, uzina din SUA - parte a retelei mondiale de productie din cadrul BMW Group - a produs modelele BMW X5 si BMW X6. Printr-o munca substantiala de extindere si o investitie de aproximativ 750 milioane de dolari, la Spartanburg au fost create conditiile pentru producerea noului BMW X3 si pentru cresterea capacitatii de productie anuala la circa 200.000 de automobile.


Colaborarea dintre BMW Group si Magna Steyr va continua si in cadrul noii structuri de productie. in tot acest timp, la Graz a inceput productia modelului MiNi Countryman. Cel de-al patrulea membru al marcii este nu doar primul MiNi care dispune de patru usi si un hayon generos, dar poate fi echipat in premiera cu tehnologia care ofera tractiune integrala. in acest fel, experienta pe care partenerul austriac o detine in productia automobilelor cu tractiune integrala, deja demonstrata in cazul modelului BMW X3, continua sa fie utilizata la cei mai inalti parametri.


Productie sustenabila la uzina BMW din Spartanburg

Agilitate si confort, sportivitate si eficienta, durabilitate si eleganta, modularitate si ambianta premium - noul BMW X3 indeplineste cerintele variate ale unui model modern din segmentul Sports Activity Vehicle. Prin calitatile sale automobilul stabileste noi standarde in segmentul deschis de generatia anterioara BMW X3 in anul 2003.


Noul BMW X3 este produs la uzina BMW din Spartanburg, in conformitate cu standardele inalte de calitate ale BMW Group. Prin productia modelelor BMW X5 si BMW X6, locatia, aflata in statul american Carolina de Nord, a devenit centru de competente pentru modelele din gama BMW X in cadrul retelei mondiale de productie BMW Group.


Un element distinctiv al fabricii BMW de la Spartanburg este solutia pentru alimentare cu energie. in prezent 63% din necesar este generat prin utilizarea gazului metan reciclat de la depozitul de deseuri din apropiere. Aceeasi solutie este folosita si pentru incalzirea apei utilizata in fabrica.


Proiectul, intitulat "Gas to Energy", a fost lansat in 2003 si extins in 2009 in urma unei investitii de 12 milioane $. Se preconizeaza ca aceasta solutie asigura o reducere a costurilor cu 7 milioane $ anual. in acelasi timp, emisiile de CO2 au fost reduse cu 92 000 tone pe an, echivalentul plantarii cu copaci a unei suprafete de 93 km patrati anual.


in urma unui proiect de expansiune a fabricii de 750 milioane $ desfasurat in 2009 au fost create noi zone de productie si implementate noi tehnologii. Acestea asigura in procesul de vopsire al automobilelor scaderea consumului de apa cu 50% si a cantitatii de deseuri generate cu 80%. Un nou sistem de ventilatie asigura o reducere a consumului de energie cu 31% fata de un sistem conventional. in acelasi timp, 83% din totalul de deseuri produse in fabrica sunt reciclate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2689 :: 17.8MB