No SSO cookie

Noul BMW Seria 3 se va lansa, pe 5 martie, la Salonul Auto de la Geneva

voteaza
(0/ 0)
Noul BMW Seria 3 se va lansa, pe 5 martie, la Salonul Auto de la Geneva
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul BMW Seria 3 va fi lansat, pe 5 martie, la Salonul Auto de la Geneva, preţurile CIP pentru cele patru variante de motorizare fiind stabilite la 23.900 euro, pentru modelul BMW 320i, 27.900 euro, pentru BMW 325i, 30.900 euro, pentru BMW 330i, şi de 25.900 euro, pentru varianta diesel 320d.

 
 
[poza1s]Ca şi precedesorii săi, a cincea generaţie BMW Seria 3 a crescut la toate nivelele, decisiv şi semnificant. Continuând să dezvolte conceptul pe care BMW l-a introdus în urmă cu 40 de ani, noua serie 3 oferă performanţe de top, securitate şi siguranţă, confort şi plăcere aşa cum se aşteaptă întotdeauna de la celebra marcă germană. De la start, noua serie 3 va fi disponibilă cu două motoare în linie, cu 6 cilindri, continuând astfel tradiţia cu care ne-a obişnuit BMW. Modelul va avea disponibil un motor complet nou de 3 litri, care va echipa 330i, şi care va produce 258 CP sau 190 kW, ceea ce reprezintă un plus de 20 kW/27 C, faţă de modelul anterior. Cuplul motor maxim de 300 Nm se mentine constant la o turatie cuprinsa intre 2.500 rot/min si 4.000 rot/min. [poza2s]Acest motor va fi de asemenea primul în 6 cilindri care va utiliza sistemul BMW VALVETRONIC, care cu ajutorul valvelor tip fluture va îmbunătăţi raspunsul la comenzi va eficientiza consumul de carburant. În cazul lui 330i, puterea motorului se majorează cu 13%, în timp ce consumul scade cu 12%. Noul 330i va accelera astfel de la 1-100 km/oră în circa 6 secunde. Vor fi disponibile de asemenea 325i, tot în 6 cilindri, cu 160 kW (218 CP) precum şi un patru cilindri pentru 320i, capabil de 110 kW (150 CP) şi 200 Nm la 3.600 rpm, care va intra în gamă vara viitoare. Varianta diesel 320d va avea disponibile motoare cu tehnologie common rail, şi turbocompresor cu geometrie variabilă, extrem de performante la 120 kW (163 CP) şi un cuplu de 340 Nm la 2.000 rot/min. [poza3s]Transmisiile în 6 viteze vor echipa întreaga gamă de modele, opţiunea fiind între variantele manuale în 6 trepte şi cele automatice de tip STEPTRONIC. Pornirea motorului se face prin apăsarea unui buton, manevra care pune în funcţiune defapt toate celelalte funcţii ale autovehiculului. Există însă câteva dotări şi îmbunătăţiri care asigură faptul că BMW Seria 3 îşi meriă reputaţia. Ca şi alte modele ale costructorului bavarez, noua serie 3 este dotată cu suspensie faţă pe dublu pivot, de asemenea fabricată din aluminiu, pentru scăderea greutaţii. Suspensia spate este în cinci legături, ceea ce asigură o mai bună manevrabilitate şi un confort sporit. Materialul folosit este oţelul uşor. La capitolul manevrabilitate, BMW a propus pentru noul model [poza4s]ultima generaţie de sistem DSC (Dynamic Stability Contro) care încorporează în sine toate beneficiile pe care şi le poate dori un şofer de la o maşină de serie. Frânele sunt adaptate pentru orice tip de vreme, fiind dotate cu senzor de umezeală sau de suprafeţe alunecoase pe asfalt, frâna de urgenţă (de mână) are un timp de raspuns considerabil mai mic faţă de versiunile anterioare. Maşina este echipată de asemenea cu Starting Assistant, un sistem care previne alunecarea maşii în spate atunci când se porneşe din panta fără frâna de mînă trasă. Noul BMW 3 Series este mult mai spaţios faţă de versiunile anterioare, are un design care împacă linia sport şi eleganţa şi aduce un plus de dinamicitate şi siguranţă. Maşina este mai lungă, mai lată, şi oferă întreaga gamă de sisteme de protecţie activă sau pasivă necesară să aducă liniştea pasagerilor. [poza5s]Printre dotările de excepţie ale maşinii amintim lampile spate Adaptive Brakelights, care se aprind în două trepte în funţie de tăria frânării,( 0Xenon Adaptive Headlights, pachetul opţional Comfort Access - care propune un nou sistem de acces în maşină şi pornire a motorului, fără cheie, bazat pe un ID Sensor, pe bază de cod transmiter, care fixează toate funcţiile de bord scaun, oglinzi are condiţionat, presetari la radio, etc) în funcţie de şoferul care conduce. Maşina mai dispune de un sistem de navigaţie cu DVD, iar standard este echipată cu un sistem audio AM/FM/CD/MP3 ce poate fi upgradat pâna la nivelul Logic7 surround sound system, oferit de 7 Series.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1798 :: 22.18MB