No SSO cookie

Noul BMW M6 va fi un Audi R8 killer

voteaza
(0/ 0)
Noul BMW M6 va fi un Audi R8 killer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul BMW M6 va rivaliza pentru suprematia segmentului alaturi de Audi R8 si Porsche 911.

 
 
BMW a declarat ca noul BMW M6 va fi mai degraba un supercar decat un grand tourer, asa cum eram obisnuiti pana acum. Ideea ca modelul M6 va fi scos din productie pare a fi deocamdata doar un zvon nefondat. Se pare ca BMW pregateste un nou M6 care va folosi un propulsor V8 impreuna cu tehnologia Efficient Dynamics.

In ceea ce priveste design-ul, noul BMW M6 va imprumuta multe din caracteristicile conceptului Vision Efficient Dynamics. 


BMW lucreaza cu tehnolgia Efficient Dynamics chiar si pe modelele de performanta precum M3-ul coupe. Aceasta tehnologie permite ca modelul M3 sa aiba performante sportive, tipice unui model M, dar emisiile si consumul unui Toyota Prius. BMW lucreaza la un prototip, pe baza caruia se va dezvolta noua tehnologie Efficient Dynamics pentru noile modele de Seria 1 si Seria 3. Aceasta va folosi propulsoare cu 3 cilindri supralimentat, capabil sa dezvolte 356 CP.

In ceea ce priveste noul M6, acesta s-ar putea sa combine tehnologia Efficient Dynamics cu noul propulsor V8  de 4.4 litri, care va fi folosit pe noul M5. Noul BMW M6 va fi un competitor direct pentru Mercedes SLS AMG, Audi R8 si gama de modele Porsche 911.

Andrei Monenciu 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2121 :: 17.86MB