No SSO cookie

Noul Audi A8 se va lansa in ianuarie 2003

voteaza
(0/ 0)
Noul Audi A8 se va lansa in ianuarie 2003
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sportivitatea, inovatia si luxul, iata primele trei atuuri pe care le scoate la iveala noul Audi A8, cea mai noua creatie germana pe tarimul masinilor de clasa, care se va lansa peste mai putin de trei luni, in ianuarie 2003, pe piata occidentala.

 
 
[poza1s] A8 este un veritabil pachebot de lux, si in acelasi timp este vasul amiral al flotei Audi. Limuzina are un nou design al caroseriei, dispune de o cutie de viteze Triptronic cu 6 rapoarte, transmisie integrala permanenta Quatro, plus alte echipamente care sa creasca valoarea rafinamentului interior, precum spoturi luminoase pentru habitaclu, insertii in lemn si crom si altele.
Pentru inceput, gama de motorizari a lui A8 este formata dintr-un monstru V8 de 4,2 litri de 335 CP, calibrat de un alt naravas propulsor 3,7 litri de 280 CP, ambele motoare fiind limitate electronic la 250 km/h. Pentru amatorii de diesel, numai in Europa reprezinta 60% din piata, constructorul a pregatit modele V6 si V8 Tdi, virful de lance, V10, fiind pastrat pentru moment in curtea lui Volkswagen Phaeton. Destul de ciudat, am zice, fiindca sperantele de vinzari ale lui Phaeton sint apreciate la circa 300 de unitati pe an, in timp ce A8 mizeaza pe o cerere de aproximativ 700 de unitati anual.
[poza2d] Audi anticipeaza ca nu mai putin de 100.000 de clienti vor opta pentru noul A8 in urmatorii 10 ani, in conditiile in care vor reusi sa atraga clienti ai Mercedes S Classe si BMW serie 7. Ramine de vazut acest lucru, insa pentru inceput pretul de baza anuntat pentru A8 este de 84.000 de euro, pentru V8 4,2l, in timp ce un full-option ajunge la 105.000 de euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2443 :: 22.15MB