No SSO cookie

Noua Mazda2

voteaza
(0/ 0)
Noua Mazda2
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua Mazda2 este un automobil compact cu linii seducatoare si miscari agile, care lasa in urma celelalte masini de indata ce isi face intrarea pe sosea.

 
 
Mai usoara si ceva mai scurta (dar surprinzator de spatioasa), noua Mazda2 este mai sprintena, are un grad de manevrabilitate superior, un consum economic si emisii de CO2 reduse.

In functie de model, se poate opta pentru jante din aliaj usor sau otel, de 14, 15 sau 16 toli. Pachetul optional Sports Appearance da o noua viziune corpului atletic al automobilului.

Spoilerele laterale si cel frontal, impreuna cu fanta de admisie cu partea inferioara mai ingusta decat cea superioara coboara vizual centrul de greutate Mazda2. In plus, acest pachet va ofera un design special pentru grila superioara de admisie si un spoiler pentru plafonul spate.

Finisajul este impecabil, iar atentia pentru detaliu remarcabila-volan cu 3 spite (imbracat in piele pe variantele TE si GT), display stereo rosu pe negru, indicatoare albe si consola centrala complet noua.

Schimbatorul de viteze elevat faciliteaza schimbarea treptelor de viteza, in timp ce comenzile audio pe volan asigura un confort superior. Intr-un cuvant, aceasta este masina pe care veti dori sa o conduceti si in care veti dori sa fiti vazut.

Mazda2 dispune de motoare atent reglate de 1,3 (75 si 86 CP) si 1,5 pe benzina cu S-VT, care te pune in miscare cu o precizie de invidiat. In ce priveste cuplul de torsiune, sistemul de inductie variabila va preda comanda totala a unei masini care raspunde instantaneu la fiecare gand al soferului.

De asemenea, masina va dispune si de un motor foarte economic, de 1,4 litri, MZ-CD turbo diesel.

Mazda2 este una dintre cele mai economice masini din clasa ei, intr-o mare masura si datorita masei reduse cu aproximativ 100 kg fata de modelul precedent. In plus, motoarele sunt optimizate astfel incat frecarea este redusa, iar caroseria are o aerodinamicitate excelenta.

Modelul de baza cu motor de 1,3 litri pe benzina are un consum combinat de 5,4 litri/100 km si o medie a emisiilor de CO2 de 129 g/km.

Portbagajul cu un volum de 250 litri ar trebui sa fie mai mult decat suficient pentru nevoile dumneavoastra.

Habitaclul este ilustrarea perfecta a deosebitei atentii pe care Mazda o acorda detaliului, dispunand de o multitudine de spatii de depozitare, cum ar fi torpedoul dotat cu fanta pentru pliante, ideala pentru depozitarea hartilor sau atlaselor.

Intre scaune, consola ofera loc pentru depozitarea a doua pahare. In cupa din spatele suporturilor poate incapea lejer un bagaj mic. Buzunarele portierelor sunt concepute astfel incat sa depoziteze o sticla de 0,5 litri si un atlas A4.

Echipamentul standard este generos, special conceput pentru a face viata soferului mai usoara. Astfel, puteti sa va bucurati de CD-playerul cu redare MP3 care are si o mufa pentru MP3 player extern, geamuri fata electrice, alarma Thatcham Categoria 1 si dispozitiv de imobilizare a vehiculului, sistem de inchidere si blocare a masinii prin telecomanda si oglinzi ajustabile electric.

Modelul Sport are cel mai avansat pachet de dotari, care include faruri automate, stergatoare de parbriz cu senzori, geamuri spate electrice, climatizare si dispozitiv cruise control.

Sistemul de directie asistat electric va ajuta sa reactionati rapid la situatiile imprevizibile din trafic. Sistemele de securitate activa includ ABS cu EBD si frana de urgenta asistata electric, DSC (dotare standard pe modelele TE Pro DSC Standard drom TE Pro models) si dispozitiv de control al tractiunii.

Siguranta pasiva este garantata de sistemul Advanced Impact Distribution and Absorption, care disperseaza energia de impact, si de habitaclul rezistent la coliziuni. In plus, automobilul dispune de pana la 6 airbaguri (in functie de model) si de centuri de siguranta cu pretensionatoare.

Noua Mazda2 are un habitaclu surprinzator de incapator, in pofida reducerii lungimii si inaltimii automobilului. Aceasta caracteristica este obtinuta gratie designului inspirat si ampatamentului relativ mare, de 2,49 metri.

Spiritul ergonomic Mazda2 se concretizeaza in spatiu generos pe inaltime si pe latime pentru ocupantii locurilor din fata si din spate. Chiar si pasagerii inalti se pot aseza confortabil pe scaunele din spate, datorita spatiului generos pentru membrele inferioare (883 mm).

Visati la o zi linistita? Daca asta va doriti, aflati ca noul habitaclu va garanteaza un nivel de zgomot redus (doar 71.1 dBA la 60 km/h).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1896 :: 17.79MB