No SSO cookie

Noua Mazda BT-50 va avea doar motoare diesel

voteaza
(0/ 0)
Noua Mazda BT-50 va avea doar motoare diesel
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul Mazda BT-50 se bucura de un succes enorm in toata lumea, insa numitorul comun al vanzarilor este motorizarea diesel. Pentru a exploata la maximum acest lucru, japonezii vor pastra in gama numai motoarele diesel pentru noua generatie a popularului pick-up, ce urmeaza a fi lansata in aceasta vara.

 
 
 

Dezvoltata alaturi de versiunea globala Ford Ranger (diferentiat de modelul american cu acelasi nume construit la uzina Ford din Minessota), noua Mazda BT-50 va fi vanduta pe cam toate pietele, mai putin America de Nord.

 

BT-50 a fost dezvoltata in principal la centrul de proiectare Mazda din Australia si se diferentiaza de Ranger prin abordarea diferita a stilului exterior si interior, fiind orientata catre confort. Astfel, asa cum se poate vedea din fotografii, BT-50 a preluat o serie dintre liniile de design ale modelelor non-utilitare fabricate de japonezi, pe care le-a integrat in altfel traditionalul aspect patratos al unui pick-up.

 

De sub capota a disparut propulsorul de 2,2 litri cu patru cilindri pe benzina, desi acesta va ramane in gama de optiuni pentru clientii lui Ford Ranger. In locul sau, la Mazda se afla o pereche de noi propulsoare diesel.

 

Principala noutate este motorul de 3,2 litri cu cinci cilindri in linie, oferit deja pentru Ford Transit. Dezvoltand 197 CP si, mai important dat fiind segmentul in care modelul este plasat, un moment-motor maxim de 470 Nm, noul propulsor MZ-CD are cu 25% mai mult cuplu decat vechiul motor de 3 litri. De asemenea, el ii va oferi lui BT-50 o capacitate de remorcare de 3,4 tone, la egalitate cu Ford Ranger.

 

De asemenea, in gama va fi prezent si un motor mai mic, tot diesel, de 2,2 litri turbo, cu 147 CP si 370 Nm. Chiar si acest motor ofera o capacitate respectabila de remorcare, de 2,5 tone.

 

In plus, doua tipuri de transmisie, una manuala si una automata, cu sase rapoarte, vor putea fi alaturate oricaruia dintre cele doua motoare.

 

Atat Ford Ranger, cat si Mazda BT-50 sunt asamblate la uzina AutoAlliance din Rayong, Thailanda, vanzarile urmand sa inceapa in Europa, Asia si Australia la jumatatea anului in curs.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6834 :: 17.87MB