No SSO cookie

Noua gama Mini: Clubman si Cabriolet 2011

voteaza
(0/ 0)
Noua gama Mini: Clubman si Cabriolet 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MINI Romania lanseaza pe data de 18 septembrie, odata cu lansarea mondiala, noua gama MINI. Iata o lista de detalii complete despre noutatile aduse modelelor.

 
 
Mini va oferi gamei sale de modele un nou impuls pentru a continua povestea de succes in segmentul automobilelor mici, iar aceasta va insemna modificari de design, variante aditionale de motorizare, o selectie complet noua de propulsoare diesel si dotari inovatoare. Lansarea mondiala este programata pentru 18 septemebrie, ziua care marcheaza debutul noilor modele si in showroom-ul oficial MINI din Romania.


Una dintre cele mai importante modificari este reprezentata de motoarele diesel complet noi care asigura o putere de tractiune mai mare combinata cu o eficienta imbunatatita. Atat noul MINI Cooper D, cat si noul MINI One D ating un nivel al consumului mediu de combustibil in ciclul de testare EU5 de numai 3,8 litri per 100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 99 g/km, depasind in premiera pargul de 100 g/km. Lansarea noii game MINI aduce cu ea si premiera noilor modele MINI One D Clubman si MINI Cooper D Cabriolet.


Noile propulsoare diesel cu patru cilindri se alatura propulsoarelor cu benzina care au fost mult revizuite. Gama de motoare MINI acopera un maxim al puterii cuprins intre 55 kW/75 CP la MINI One si 135 kW/184 CP la MINI Cooper S.


Modificarile de design bazate pe detalii introduse la MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet reprezinta puncte de atractie care scot in evidenta atat capacitatea sportiva imbunatatita a modelelor, cat si caracterul premium. De exemplu, prizele de aer aflate in spoilerul fata accentueaza impactul vizual, in special la MINI Cooper S, in timp ce galeriile de aer  adauga un plus de stil versiunii MINI Cooper S. Pe de alta parte, particularitati precum stopurile LED, cu un design nou, si semnalizatoarele restilizate adauga o nota de eleganta.


Materialele de calitate si paleta de culori marcheaza caracterul contemporan si exclusivist al interiorului. Butoanele de control de la sistemele audio si de aer conditionat, cu un nou design, asigura o ergonomie optimizata. O serie de noi optiuni sunt acum disponibile pentru clientii dornici sa-si personalizeze automobilele in functie de stilul lor personal. Varietatea de tapiterii, elementele de echipare si paletele de culoare au fost revizuite si extinse, la fel si gama de culori pentru exterior si de jante. "Universurile de design" Rally, Classic si


Scene sunt un reper excelent cand vine vorba de combinarea acestor particularitati cu un efect armonios. Chiar daca universurile de design sunt definite pe baza unor recomandari din partea echipei de design MINI, ele lasa un loc pentru variatiuni si adaugari in functie de preferintele clientilor.


Caracterul inovator al gamei MINI este evidentiat de paleta larga de echipamente disponibile. Farurile adaptive pot fi acum comandate in combinatie cu farurile optionale cu xenon. Pe langa acestea, noile lumini ambientale acopera un spectru foarte larg de nuante coloristice. Totodata, pachetul de echipamente pentru entertainment si comunicare - care include functiile inovatoare MINI Connected - intra intr-un nou teritoriu. MINI Connected cuprinde o tehnologie unica la nivel mondial care permite integrarea terminalelor Apple iPhone in arhitectura sistemului din automobil, iar telefonul, playerul de muzica si functiile online sunt operate prin intermediul unui joystick, a butoanelor de pe volan si a monitorului de la bord.


O aplicatie disponibila la Apple App Store permite utilizatorilor sa primeasca mesajele de pe Facebook si Twitter direct in automobil, afisarea lor pe ecranul de la bord si citirea lor prin intermediul functiei optionale MINI Connected de redare vocala. Aplicatia vine si cu functia web radio, capacitatea de receptionare a fluxurilor de stiri RSS, utilizarea pachetului pentru cautare locala Google si servicii Google Send to Car, precum si functia Dynamic Music.


Noile motoare diesel: putere crescuta de tractiune, emisii CO2 reduse la 99 g/km.

O noua generatie de motoare turbodiesel permite membrilor gamei MINI sa-si intareasca pozitia in ceea ce priveste eficienta atinsa. Propulsorul cu patru cilindri, capacitate de 1,6 litri, reflecta experienta in dezvoltare pe care o are BMW Group. Camerele de combustie au acelasi raport optim intre alezaj si cursa ca si un motor de 2,0 litri aflat in echiparea unui model BMW, cu un bloc motor special conceput, precum si cu o chiulasa potrivita astfel incat propulsoarele montate transversal sa fie perfecte pentru modelele MINI. Motoarele dispun de injectie common-rail si de turbocompresor cu geometrie variabila a turbinei, ceea ce furnizeaza o dezvoltare exacta a puterii de-a lungul intervalului de turatii. Carterul din aluminium le face sa fie foarte usoare si inseamna o premiera pentru segmentul automobilelor mici in ceea ce priveste acustica.


Atat modelul MINI Cooper D, cat si MINI One D sunt echipate cu filtru de particule diesel si cu convertor catalitic de oxidare. Acestea sunt plasate in aceeasi carcasa, nu necesita intretinere si functioneaza fara a perturba motorul. Asemenea tuturor modelelor MINI, si noile variante de motorizare turbodiesel indeplinesc standardele EU5 cu privire la emisii.


Potentialul noului concept turbodiesel prezent la MINI Cooper D este deosebit de impresionant. O putere maxima de 82 kW/112 CP la 4.000 rpm si un varf al cuplului de 270 Nm pe un interval al turatiilor cuprins intre 1.750 si 2.250 rpm reprezinta reteta unei reactii instantanee si a unei dezvoltari deosebite a puterii. Sprintul de la 0 la 100 km/h necesita aproximativ 9,7 secunde, totul spre o viteza maxima de 197 km/h. Noul MINI Cooper D atinge un nivel al consumului de combustibil in ciclul de testare EU5 de 3,8 litri per 100 km si un maxim al emisiilor CO2 de 99 g per km.


MINI Clubman si MINI Cabriolet stabilesc noul standard de eficienta.

Dintre cele doua variante turbodiesel, cea mai puternica din dotarea noului MINI Cooper D Clubman genereaza o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 10,2 secunde si o viteza maxima de 197 km/h. Consumul mediu mixt al acestui model in ciclul de testare EU a fost redus la 3,9 litri per 100 km, combinat cu un nivel al emisiilor CO2 de 103 g per km.


Lansarea noii game MINI inseamna si premiera tehnologiei diesel la varianta de top a marcii in versiune cabriolet. MINI Cooper D Cabriolet combina eficienta remarcabila a noului motor turbodiesel cu un nivel de neegalat al placerii condusului in segmentul automobilelor mici. MINI Cooper D Cabriolet accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10,3 secunde si este capabila sa atinga o viteza maxima de 194 km/h. Aptitudinile sportive ale noii variante a modelului sunt completate de consumul mediu mixt de 4,0 litri per 100 km in ciclul de testare EU si de nivelul emisiilor CO2 de 104 g per km.


MINI One D: un nou motor si doua variante de caroserie.

Cuplul impresionant disponibil de la un nivel redus al turatiilor si economia deosebita de combustibil sunt particularitatile definitorii ale acestui model diesel de baza pentru gama MINI. Motorul turbodiesel ce propulseaza MINI One D dezvolta 66 kW/90 CP la 4.000 rpm si atinge cuplul maxim - 215 Nm - pe o plaja cuprinsa intre 1.750 si 2.500 rpm. MINI One D completeaza sprintul de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde, in timp ce viteza maxima atinsa este de 184 km/h. Consumul mediu mixt in ciclul de testare EU este de numai 3,8 litri per 100 km, iar emisiile CO2 sunt impinse pana la o noua valoare minima de 99 g per km.


Noul motor diesel de baza este disponibil si la MINI Clubman. Aceasta versiune a modelului accelereaza de la 0 la 100 km/h in 11,8 secunde si atinge o viteza maxima de 182 km/h. Consumul mediu al modelului MINI One D Clubman in ciclul de testare EU este de 3,9 litri per 100 km, in timp ce emisiile CO2 sunt de 103 g per km.


Conceputa pe baza eficientei impresionante a noilor motoare diesel, tehnologia MINIMALISM - disponibila standard - are propria ei contributie la reducerea suplimentara a consumului de combustibil si a emisiilor. Tehnologia MINIMALISM este grupata in combinatiile specifice fiecarui modelul si include sisteme cum ar fi recuperarea energiei franelor, functia Auto Start/Stop, indicatorul punctului de schimbare, servodirectie electromecanica (EPS) si operarea inteligenta a componentelor auxiliare electrice. O cutie de viteze manuala cu sase trepte, dotare standard, canalizeaza puterea motorului catre roti. Modelele dispun de un ambreiaj nou, autoreglabil. Ajustarea automata asigura ca reactia pe care o astepti din partea pedalei unui model MINI este aceeasi pe intreaga durata de viata a automobilului. in plus, sincronizarea treptelor de viteza a fost si ea optimizata suplimentar printr-un strat de carbon pentru captusirea ambreiajului.


Calitati sportive, eficienta si versatilitate: seria de motoare pe benzina pentru noua gama MINI.

Propulsorul cu patru cilindri, capacitate 1,6 litri, se poate mandri si cu o serie de particularitati tehnice a caror dezvoltare isi are originile in experienta bogata pe care BMW Group o detine in domeniul motoarelor. Spectrul de putere al noii generatii de motoare se intinde la 55 kW/75 CP sau 72 kW/98 CP pentru modelul MINI One pana la 90 kW/122 CP pentru MINI Cooper si 135 kW/184 CP in cazul versiunii MINI Cooper S.


Toate motoarele pe benzina sunt echipate cu gestiune complet variabila a supapelor, bazata pe sistemul VALVETRONIC utilizat la propulsoarele BMW. Aceasta tehnologie optimizeaza reactia motorului si, in acelasi timp, reduce semnificativ consumul de combustibil si nivelul emisiilor. La modelele MINI Cooper S, MINI Cooper S Clubman si MINI Cooper S Cabriolet, sistemul se alatura injectiei directe si turbocompresorului twin scroll, ceea ce face ca motorul sa fie cel mai eficient din categoria lui de cilindree. La MINI Cooper S, propulsorul permite o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 7,0 secunde, in timp ce consumul mediu in ciclul de testare EU este de numai 5,8 litri per 100 km, iar emisiile CO2 ating doar 136 g per km.


Pe langa tehnologia MINIMALISM, care dispune de particularitati precum recuperarea energiei franelor, servodirectie electromecanica, functia Auto Start/Stop si indicator al punctului de schimbare, toate modelele din noua gama MINI se pot mandri acum cu etanseizare termica a intregului sistem de transmisie. Consumul de combustibil la plecarea la rece este redus semnificativ in perioada de incalzire. Masurile de etanseizare termica cuprind elemente de izolare de jur imprejurul capotei, al scutului ignifug si al sectiunilor laterale, dar si un sigiliu complet din cauciuc. Acestea permit si o optimizare din punct de vedere aerodinamic, care contribuie si la sporirea eficientei. Utilizarea imbunatatita a caldurii are beneficii si asupra confortului pasagerilor; atunci cand temperaturile exterioare sunt scazute, caldura stocata poate fi folosita eficient pentru incalzirea rapida a interiorului automobilului.


Design modificat: un semn clar al performantelor sportive si al elegantei.

Designul modificat cu exactitate al noilor MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet demonstreaza potentialul sportiv imbunatatit al celor trei modele. Noua geometrie a barei fata permite o respectare si mai stricta a normelor de protectie a pietonilor, iar zonele mari de deformare contribuie la reducerea riscului de contuzii in cazul unei coliziuni cu un pieton sau un biciclist. Designerii au oferit o senzatie de lungime mai mare prin sculpturile tridimensionale ale noilor elemente de caroserie, astfel incat sa se asigure ca proportiile obisnuite MINI, inclusiv consolele scurte, au fost pastrate intacte.


Modificarile din sectiunea inferioara a spoilerului fata sunt, fara indoiala, mai evidente. Aici, luminile pozitiilor si ale proiectoarelor de ceata au contururi tridimensionale mai pronuntate.


Prizele de aer inferioare se bucura si ele de o accentuare a impactului vizual. La MINI One si MINI Cooper, un element transversal de culoare neagra accentueaza latimea automobilului, in timp ce prizele de aer exterioare (optional, pot avea rame cromate) de la MINI Cooper S directioneaza curentul de aer catre discurile de frana si adauga un plus de forta aparitiei sportive a acestei versiuni a modelului.


Farurile rotunde, emblematice pentru MINI, beneficiaza de surse de lumina cu design modificat. Reflectoarele negre ale farurilor, care au fost prezentate in premiera la modelul aniversar MINI 50 Camden, sunt disponibile ca dotare optionala la toate modelele, cu exceptia versiunii MINI John Cooper Works.


Luminile LED pentru stopuri optimizeaza vizibilitatea si dau o nota de modernism gamei MINI. Luminile dinamice de frana - disponibile standard – avertizeaza conducatorii auto din spate printr-o stralucire intermitenta de frecventa mare in momentul unei franari bruste. Alte particularitati incluse sunt luminile pentru marsarier si proiectoarele spate de ceata, acum localizate in sectiunea inferioara a barei spate. La MINI One si MINI Cooper, acestea sunt amplasate intr-o banda luminoasa, de culoare rosie, pozitionata central si cu un stil armonios. O banda luminoasa suplimentara, ce se aprinde la franare si care este situata in bara, accentueaza aranjamentul orizontal si implicit latimea automobilului. in bara spate de la MINI Cooper S exista o fanta de evacuare a carei latime si contururi le preia de la designul prizelor de aer din fata. Luminile de marsarier si proiectoarele de ceata din spate sunt integrate in zonele exterioare ale spatelui automobilului, ceea ce reflecta pozitionarea in fata a galeriilor de aer pentru frane.


Liniile puternice ale partii spate de la MINI One Clubman si MINI Cooper Clubman sunt accentuate de elementele largi de impact aflate pe fiecare parte laterala a numarului de inmatriculare. Difuzorul de la MINI Cooper S Clubman are o deschidere larga intre cele doua tevi de esapament, care sunt replica formei evacuarii de aer si au muchia cromata.


Stopurile de la MINI Clubman, foarte subtiri si pozitionate vertical, sunt acum - la fel ca la MINI si MINI Cabriolet - inconjurate de o banda interioara cromata.


Aparitiile noi si atractive in gama de culori si jante ofera clientilor posibilitati suplimentare de personalizare a automobilului. Noile culori metalizate - British Racing Green, Spice Orange si, pentru MINI Cooper S, Eclipse Grey - pot fi comandate inca de la lansare. Ice Blue va fi disponibila la o data ulterioara.


Performante sportive extreme, design exclusiv: MINI John Cooper Works.

Nuanta Chili Red poate fi comandata acum in exclusivitate pentru MINI John Cooper Works si MINI John Cooper Works Clubman ca si culoare de contrast pentru acoperis si carcasele oglinzilor laterale, putand fi combinata cu Pepper White, Pure Silver, Midnight Black, British Racing Green si Eclipse Grey pentru culori de caroserie. si pentru a completa efectul obtinut, jantele standard din aliaj usor, de 17 toli, in design Cross Spoke Challenge pot fi comandate in finisare de culoare neagra, fara nici un cost suplimentar.


Interiorul acestor modele sport propulsate de un motor cu patru cilindri ce dezvolta 155 kW/211 CP este completat de scaune sport negre care beneficiaza de cusaturi contrastante de nuanta rosie si de elemente de echipare in nuanta Chili Red. Cercul volanului, levierul schimbatorului de viteze si cel al franei de mana au si ele cusaturi rosii, contrastante. O alta optiune exclusiva pentru MINI John Cooper Works, MINI John Cooper Works Clubman si MINI John Cooper Works Cabriolet sunt scaunele Lounge Leather cu vipusti rosii.


Instrumentele acestor trei variante de modele sunt disponibile standard cu ceasuri in nuanta gri antracit.


Universurile de design contribuie la realizarea personalizarii detaliate.

Varietatea de tapiterii pentru scaune, culori pentru interior, elemente de echipare si palete de culoare pentru toate modelele noii game MINI a fost si ea revizuita semnificativ. Printre optiunile nou introduse se numara combinatia de stofa si piele Cross Check, nuanta coloristica de interior Polar Beige, elementele de echipare in nuante Striped Alloy, Black Checkered si Pepper White si paletele de culoare Satellite Grey si Toffy.


Selectia de nuante disponibile si de materiale este stabilita in functie de fiecare model in parte. Nu trebuie omis nici amanuntul ca "universurile de design" Rally, Classic si Scene au fost lansate in premiera ca baza pentru crearea unei configuratii a modelelor MINI, MINI Clubman si MINI Cabriolet. Fiecare dintre aceste universuri de design cuprinde o combinatie aleasa cu grija de finisari cromatice ale caroseriei, a acoperisului, design al jentilor, nuante de interior, tapiterie, elemente de echipare, palete coloristice si alte detalii vizuale. Acestea reprezinta o recomandare din partea echipei de design MINI si imprumuta fiecarui automobil un caracter deosebit de coerent. in stilul marcii, personalizari suplimentare - si aproape fara limite - pot fi realizate prin varierea componentelor individuale ale fiecarui univers de design si prin adaugarea unor elemente aditionale din gama larga de echipamente si accesorii optionale.


Toate modele noii game MINI dispun, in echiparea standard, de o multitudine de particularitati de interior. Designul distinctiv al cockpitului, butoanele de control si pragurile usilor intaresc nota de exclusivitate a fiecarui model MINI. Toate aceste butoane si intrerupatoare (si zona care le inconjoara) de pe consola centrala, aflata sub Centre Speedo (vitezometrul central) sunt de culoare neagra, la fel cum sunt si butoanele de control si rama afisajului de la sistemul audio. Butoanele de control de la aerul conditionat sunt inramate cu un inel cromat, iar un alt detaliu cromat poate fi gasit pe volan. Clapetele de schimbare a treptelor de viteza de pe volanul multifunctional - o dotare optionala - sunt si ele de culoare neagra.


Premiera MINI: faruri adaptive.

Toate modele pot fi comandate cu o selectie de echipamente inovatoare al caror obiectiv este imbunatatirea confortului, a sigurantei si a personalitatii specifice MINI. Farurile adaptive sunt disponibile in premiera la MINI in combinatie cu luminile cu xenon, optionale. Aceasta tehnologie permite farurilor sa urmeze trasa virajelor viitoare astfel incat sa asigure iluminarea optima a suprafetei drumului. Unghiul de bracare al volanului si viteza automobilului sunt factorii luati in calcul la determinarea unghiului fasciculului farurilor.


Lumina ambientala, o alta optiune, utilizeaza acum trei LED-uri care acopera nu mai putin de 756 de nuante pentru interior.
MINI Clubman este echipat cu o noua husa pentru portbagaj, retractabila tip rulou. Adaugat la aceasta, ghidajul centurii de siguranta a pasagerului din fata a fost optimizat pentru a usura urcarea si coborarea pasagerilor prin usa Clubdoor a modelului Clubman.


Entertainment si comunicare de inalta clasa.

Noile sisteme audio si de navigatie si platformele optionale de integrare a playerelor externe pentru muzica si a telefoanelor mobile ofera solutii de top pentru entertainment si comunicare. Toate sistemele radio includ un player CD compatibil cu formatul MP3 si o conexiune AUX IN prin care pot fi conectate playere muzicale externe la sistemul audio de la bord. Chiar si radioul MINI CD - aflat in echiparea standard - dispune de sase difuzoare. Radioul optional MINI Boost CD are butoane de control cu un design revizuit, iar controlul volumului de la radio si selectorul de frecventa sunt acum pozitionate la acelasi nivel.


Radioul MINI Visual Boost si sistemul de navigatie MINI sunt echipate cu un ecran de inalta rezolutie, cu diagonala de 6,5 toli (16,5 centimetri), dispus in Centre Speedo (vitezometrul central), si cu facilitate Bluetooth hands-free si interfata audio USB. Hartile pentru sistemul de navigatie MINI sunt stocate intr-un dispozitiv de la bord, cu memorie Flash, si pot fi actualizate prin intermediul interfetei USB. Afisarea hartii se poate face in modul zi si in cel nocturn. De asemenea, atunci cand automobilul stationeaza, fisierele video stocate pentru un terminal compatibil Apple iPod pot fi vizualizate pe monitorul de bord.


In combinatie cu kitul de pregatire Bluetooth pentru telefoane mobile cu interfata audio USB, care include si un adaptor snap-in, cu functie de incarcare, in consola centrala si o antena de exterior, radioul MINI Visual Boost si sistemul de navigatie MINI permit utilizarea functiilor suplimentare suportate de un dispozitiv mobil conectat. Printre acestea se numara streaming audio via Bluetooth, afisarea copertilor de albume pe monitorul de bord si functii inovatoare din activitatea de birou. Spre exemplu, lista apelurilor stocate intr-un telefon mobil si cartile de vizita din lista de contacte pot fi vizualizate pe monitorul de bord. in plus, functia optionala de redare vocala permite citirea inregistrarilor din calendarul unui terminal smartphone.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3388 :: 22.16MB