No SSO cookie

Noi informatii cu privire la viitorul Lamborghini LP700-4

voteaza
(0/ 0)
Noi informatii cu privire la viitorul Lamborghini LP700-4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile informatii cu privire la viitorul model LP700-4 confirma faptul ca acesta va inlocui actualul Murcielago. Numele este deocamdata un mister, este posibil ca noul supercar sa poarte numele de Jota.

 
 
Noul Lamborghini LP700-4 va continua traditia usilor cu deschidere verticala. Acesta a fost surprins in timpul testelor pe circuitul de la Nurburgring si in diferite orase europene. Acest lucru indica faptul ca Lamborghini se apropie de introducerea in productie. Noul model va debuta cel mai probabil anul viitor la Geneva.

In ceea ce priveste propulsorul, acesta pare a fi un V12 de 6.5 litri, propulsor capabil sa dezvolte o putere maxima de 700 CP si un cuplu de 680 Nm la 5.500 rpm. Turometrul va fi limitat la 8.250 rpm. Transmisia va fi una automata cu sapte rapoarte, iar tractiunea va fi una integrala.

Primele informatii indica o accelerare de la 0-100 km/h in doar 2.9 secunde si o viteza maxima de 350 km/h. Noul model va folosi un sasiu din fibra de carbon si suspensie asemanatoare cu cea folosita in Formula 1. Lamborghini a declarat ca noul model va fi cu 70% mai rigid decat actualul Murcielago si va fi cu 200 kg mai usor.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2482 :: 22.19MB