No SSO cookie

Nissan si Suzuki investesc 1,5 miliarde dolari in constructia unei uzine in India

voteaza
(0/ 0)
Nissan si Suzuki investesc 1,5 miliarde dolari in constructia unei uzine in India
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorii auto japonezi Nissan si Suzuki vor investi impreuna 1,5 miliarde dolari in India pentru constructia unei noi uzine de asamblare cu o capacitate de 350.000 de autovehicule pe an, a anuntat joi agentia de presa indiana Press Trust of India.

 
 
Investitia a fost confirmata de ministrul indian al Industriei, Sontosh Mohan Dev, citat de agentia de presa indian. Cu toate acestea un purtator de cuvant de la Suzuki a refuzat sa comenteze aceste informatii.

Noua uzina ar urma sa fie amplasata la Manesar (statul Haryana, nordul Indiei) si productia realizata aici va fi destinata exclusiv exportului. Suzuki poseda deja in aceasta regiune o linie de productie de 600.000 de autoturisme pe an, insa aceste autoturisme sunt destinate pietei auto locale aflata in prezent in plina expansiune. In 2005/2006 vanzarile de autovehicule pe piata din India au atins pragul de 1,1 milioane unitati, urmand sa se dubleze pana in 2010.

In anul 1983 grupul japonez Suzuki in cooperare cu guvernul indian a infiintat un joint venture in scopul producerii unui mic autoturism (Maruti) care sa fie accesibil pentru clasa mijlocie din India.

Astazi societatea Maruti Udyog, in care Suzuki este actionar majoritar, a produs jumatate din autovehiculele care alcatuiesc parcul auto indian. Principalii concurenti ai societatii Maruti Udyog sunt grupul sud-coreean Hyundai Motor si constructorul indian Tata Motors.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1346 :: 17.84MB