No SSO cookie

Nissan GT-R - Evolutia continua!

voteaza
(0/ 0)
Nissan GT-R - Evolutia continua!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca ati crezut ca Nissan GT-R va uimeste pana la colaps, veti avea un veridic soc la vederea ultimei sale forme, Nissan GT-R-ul!

 
 
Neffind multumiti cu deja exuberantul model GT-R, cei de la Nissan au decis sa incinga atmosfera si mai mult, ducand modelul pana in "forma V". Asttfel, transformarea V a vehiculului aduce semnificative imbunatatiri, cele mai remarcabile putand fi observate la nivelul performantelor, insa nici aspectele estetice nu au fost ignorate. Rezultatul este deci una dintre cele mai puternice si stilate super-masini. Diferenta este impresionanta, uitandu-ne doar la performante, nr de CP, produsi de motorul V8 de 2.6 litri, a fost marit de la 473 pana la 550, si aceasta nu e totul, greutatea masinii s-a redus de asemenea cu peste 150 de kg, transformand vehiculul intr-o veritabila "gazela pe steroizi" a lumii auto. Precum spuneam insa, nici aspectele vizuale nu au fost ignorate, intreg body-kit-ul suferind o remodelare aerodinamica pentru a acomoda noile modificari in puterea si performante ale masinii. Astfel, precum au relevat testele in tunelul aerodinamic, retusurile aduse spoilerului spate cat si schimbarea liniilor ce alcatuiesc modelul, pe langa faptul ca genereaza o aura de agresivitate si dau acea nota de elitism vehiculului, maresc portanta negativa a masinii, pentru a rezista vitezelor fenomenale la care poate ajunge. Poate multi se vor intreba, care este forta motrice din spatele deciziei Nissan de a imbunatati o masina deja considerata extraordinara? Raspunsul este faima. Scopul masinii este bifurcat; pe de-o parte se vrea sa doboare recordul pe pista de la Nürburgring si pe de alta parte se vrea a fi un concurent serios modelelor 911 GT2 si GT3 de la Porsche. In ceea ce priveste pretul, GT-R-ul care va fi lansat in Martie 2009 va fi etichetat cu 70.000 de euro, iar varianta V va costa un "frumusel" 15.000 de euro in plus. Va reusi oare forma evoluata a lui GT-R sa isi indeplineasca misiunea, sau oare timpul o va condamna uitarii?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4326 :: 17.86MB