No SSO cookie

Nissan GT-R - Evolutia continua!

voteaza
(0/ 0)
Nissan GT-R - Evolutia continua!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca ati crezut ca Nissan GT-R va uimeste pana la colaps, veti avea un veridic soc la vederea ultimei sale forme, Nissan GT-R-ul!

 
 
Neffind multumiti cu deja exuberantul model GT-R, cei de la Nissan au decis sa incinga atmosfera si mai mult, ducand modelul pana in "forma V". Asttfel, transformarea V a vehiculului aduce semnificative imbunatatiri, cele mai remarcabile putand fi observate la nivelul performantelor, insa nici aspectele estetice nu au fost ignorate. Rezultatul este deci una dintre cele mai puternice si stilate super-masini. Diferenta este impresionanta, uitandu-ne doar la performante, nr de CP, produsi de motorul V8 de 2.6 litri, a fost marit de la 473 pana la 550, si aceasta nu e totul, greutatea masinii s-a redus de asemenea cu peste 150 de kg, transformand vehiculul intr-o veritabila "gazela pe steroizi" a lumii auto. Precum spuneam insa, nici aspectele vizuale nu au fost ignorate, intreg body-kit-ul suferind o remodelare aerodinamica pentru a acomoda noile modificari in puterea si performante ale masinii. Astfel, precum au relevat testele in tunelul aerodinamic, retusurile aduse spoilerului spate cat si schimbarea liniilor ce alcatuiesc modelul, pe langa faptul ca genereaza o aura de agresivitate si dau acea nota de elitism vehiculului, maresc portanta negativa a masinii, pentru a rezista vitezelor fenomenale la care poate ajunge. Poate multi se vor intreba, care este forta motrice din spatele deciziei Nissan de a imbunatati o masina deja considerata extraordinara? Raspunsul este faima. Scopul masinii este bifurcat; pe de-o parte se vrea sa doboare recordul pe pista de la Nürburgring si pe de alta parte se vrea a fi un concurent serios modelelor 911 GT2 si GT3 de la Porsche. In ceea ce priveste pretul, GT-R-ul care va fi lansat in Martie 2009 va fi etichetat cu 70.000 de euro, iar varianta V va costa un "frumusel" 15.000 de euro in plus. Va reusi oare forma evoluata a lui GT-R sa isi indeplineasca misiunea, sau oare timpul o va condamna uitarii?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2995 :: 22.19MB