No SSO cookie

Monovolumul Volkswagen Touran a primit 5 stele pentru siguranta din partea Euro NCAP

voteaza
(0/ 0)
Monovolumul Volkswagen Touran a primit 5 stele pentru siguranta din partea Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După ce a fost distins cu premiile"Volanul de Aur 2003" şi "Auto Trophy 2003", Touran a fost recompensat acum cu cea mai prestigioasă dinstincţie în materie de securitate a pasagerilor, oferită din partea Euro NCAP, în urma unor sesiuni de crush - test.

 
 
[poza1s]În urma acestui rating, Touran este, alături de ultimul Renault Espace, cel mai sigur monovolum compact de pe piaţă, înainte de concurente precum Opel Meriva sau Ford Fusion. Între caracteristicile care au contribuit la obţinerea acestei performanţe se numără în primul rând dotările acestui model. Varianta de bază, cu motor de 1,6 litri de 102 CP, la un preţ de 17.200 euro (în România, preţ cu toate taxele incluse) este echipată, în materie de siguranţă, cu airbaguri frontale şi laterale pentru şofer şi pasager, precum şi airbaguri pentru cap la rândul 1 şi 2 de scaune, la care se adaugă centuri de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toţi pasagerii. [poza2s]De asemenea, Touran dispune şi de servodirecţie Servotronic, ESP, EDS, ABS cu asistare la frânare, frâne pe disc, reglare electrică a farurilor, caroserie ranforsată şi ci defomare controlată, alături de care se adaugă o multitudine de dotări pentru confortul pasagerilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2598 :: 22.17MB