No SSO cookie

Modificari importante pentru BMW X1

voteaza
(0/ 0)
Modificari importante pentru BMW X1
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW X1 a deschis segmentul SUV compact, devenind un succes remarcabil al marcii. Acum isi intareste pozitia pe piata cu o serie de imbunatatiri de design si tehnologii unice fata de competitie, asa cum este cutia de viteze cu 8 trepte, motorizari noi si pachetul de tehnologii BMW EfficientDynamics care includ si modul de functionare ECO PRO.

 
 

BMW X1 a continuat traditia marcii de a deschide noi segmente de automobile. De la debutul din septembrie 2009, primul SUV compact premium s-a dovedit un succes remarcabil. In cei doi ani si jumatate de cand este disponibil, BMW X1 a ajuns la mai bine de un sfert de milion de clienti. Performanta de vanzari va fi intarita odata cu debutul pe piata din USA in a doua parte a acestui an, precum si inceperea productiei in China pentru modelele dedicate acestei piete.

In Romania s-au livrat in total 625 de automobile (pana in martie 2012). Anul 2011 l-a incheiat pe pozitia a doua in topul celor mai de succes modele ale marcii cu o crestere de 139%, pentru ca in primul trimestru al acestui an sa devina cel mai de succes model BMW, cu o crestere de 90% fata de aceeasi perioada a anului precedent (80 de unitati livrate in primul trimestru).

Pentru a intari pozitia pe piata, BMW X1 are programat sa primeasca o serie de imbunatatiri de design si tehnologie. Noul model este programat sa debuteze pe pietele din intreaga lume in toamna acestui an, pretul pentru Romania urmand a fi anuntat la o data ulterioara.

Modificarile de design urmaresc sa intareasca imaginea noului BMW X1 definit prin agilitate, eleganta urbana,  dar si prin trasaturile gamei BMW X – robustete si versatilitate. Pentru o prezenta mai dinamica, care inspira forta, garanteaza noile faruri de zi cu inele LED si lumini de accent orizontale LED.

Partea frontala a noului BMW X1 este marcata de patru linii care se intalnesc deasupra numarului de inmatriculare, formand un X, specific pentru modelele SAV BMW. Primele dintre ele, coboara de pe capota in V, acopera farurile si se intalnesc sub grila dubla a radiatorului. Celelalte, un element nou pentru acest model, pornesc din partea inferioara si formeaza o curba deasupra numarului. Delimiteaza o forma puternica, usor impinsa in fata, care subliniaza trasaturile tot-teren ale acestui model. Un alt element de noutate este linia orizontala care ocoleste farurile de ceata si amplifica latimea modelului si prezenta sportiva. A fost modificata si grila de aer, acum impartita in trei elemente, una centrala si doua laterale, la fel ca la celelalte modele din gama BMW X. in final, micsorarea zonelor de protectie de plastic si suprafetele mai ample in culoarea caroseriei creeaza o imagine de calitate. Este o caracteristica care se regaseste la intreaga caroserie si amplifica imaginea de calitate a noului model.

Interiorul a primit o restilizare usoara, marcata de orientarea mai pronuntata a consolei centrale catre conducatorul auto, un element distinctiv al marcii implementat prima data la jumatatea anilor ’70. Se remarca de asemenea un nou design al display-ului iDrive si folosirea de  materiale noi, in special in zona gurilor de aerisire.

Pentru prima data in gama BMW X debuteaza liniile de design – BMW xLine si BMW Sport Line. Este vorba de elemente de personalizare special definite de designeri BMW si care, alaturi de pachetul M Sport, ofera posibilitati suplimentare de individualizare.

Portofoliul de motorizari a fost extins cu o serie de propulsoare noi cu tehnologie BMW TwinPower Turbo. Sunt disponibile acum 5 versiuni diesel si 3 benzina cu puteri intre 85 kW/116 CP pentru BMW X1 sDrive16d si 180 kW/245 CP pentru BMW X1 xDrive28i. Noutatile sunt X1 sDrive16d (85 kW/116 CP), care devine cel mai accesibil diesel si X1 xDrive25d (160 kW/218 CP). Aceasta din urma inlocuieste xDrive23 cu un propulsor tot de doi litri diesel cu doua turbine, dar care dezvolta mai multa putere.

Pachetul de tehnologii BMW TwinPower Turbo, de care beneficiaza toate motorizarile noi, se remarca, alaturi de performanta crescuta si un consum mai mic, prin disponibilitatea unui cuplu motor generos pe o plaja mare de turatii. De exemplu, X1 xDrive28i dispune de 350 Nm intre 1250 si 4800 rpm pentru un raspuns instantaneu la apasarea pedalei de acceleratie.

Una dintre cele mai importante noutati tehnologice este disponibilitatea cutiei automate cu 8 trepte pentru un total de patru motorizari (20i, 28i, 20d si 25d). Aceasta, alaturi de o serie extinsa de masuri BMW EfficientDynamics, permite reducerea suplimentara a consumului de combustibil cu pana la 0,9 litri fata de versiunile precedente.

Din pachetul de tehnologii BMW EfficientDynamics se remarca sistemul Auto Start-Stop, disponibil acum si pentru modelele echipate cu cutia automata cu 8 trepte. isi face debutul si sistemul ECO PRO, care acum poate fi activat sau dezactivat prin intermediul unui buton din consola centrala, amplasat sub sistemul de control al aerului conditionat. Modul de functionare ECO PRO sustine un mod de condus mai eficient prin modificarea raspunsului pedalei de acceleratie si regimului de schimbare al cutiei de viteze automata. Suplimentar, se schimba modul de functionare al componentelor auxiliare electrice pentru un randament maxim. Acesta include aerul conditionat, incalzirea scaunelor sau oglinzilor exterioare. Un indicator special informeaza conducatorul auto cu privire la modul de condus si la autonomia castigata de la ultima alimentare.

Sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive este disponibil standard pentru doua versiuni de motorizare, pentru cele mai puternice propulsoare diesel si benzina. De asemenea, este disponibil optional pentru alte 4 versiuni, ca alternativa la sistemul de propulsie, definitoriu pentru dinamica modelelor BMW.

Versatilitatea noului model se remarca prin bancheta spate cu reglare in 10 pasi intre 1° si 31° pentru o capacitate a portbagajului intre 360 litri (pozitia confort) si 480 litri pozitia (cargo). Pentru un plus de spatiu de incarcare este disponibil sistemul de rabatare fractionat al banchetei in 3 segmente: 40:20:40.

O lista extinsa de echipamente optionale include sistem de navigatie si aplicatii internet (BMW Apps si BMW Live), sistem de sunet  Harman Kardon , functia Acces confort, operare automata faza lunga, Faruri Xenon adaptive sau camera pentru mersul inapoi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4345 :: 18.7MB