No SSO cookie

MiTo primeste motor de 1,4 litri cu170 CP

voteaza
(0/ 0)
MiTo primeste motor de 1,4 litri cu170 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tehnologia avansata a celor de la Alfa Romeo a reusit sa stoarca dintr-un motor de 1,4 litri 170 CP.

 
 
Noua tehnologie MultiAir a transformat motorizarea clasica si cuminte de 1,4 litri intr-o sportiva cu multi cai putere. Italienii au dezvoltat un sistem in care fiecare cilindru participa independent si computerizat la procesul de rulare.


Astfel, odata cu Salonul Auto de la Frankfurt, unde se va lansa oficial si noul MiTo, clasa mica va avea parte de o noua "cel mai nou model", prin noua motorizare 1,4 litri MultiAir. Motorul oferit de Alfa Romeo va avea o singura versiune de echipare, denumita Quadrifoglio Verde, in traducere "trifoi cu patru foi". Denumirea versiunii isi are originile in simbolistica data de unul dintre pilotii Alfa Romeo, care concura cu un trifoi imprimat pe caroserie.


Modelul este echipat cu o cutie in sase trepte si un sistem de suspensii dinamice, realizate in mare parte de Magnetti Marelli.


Performantele modelului care va fi prezentat oficial pe 15 septembrie, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, sunt destul de spactaculoase, mai ales daca tinem cont de clasa din care face parte. Astfel, noul MiTo ajunge de la 0 la 100 km in 7,1 secunde, iar consumul extraurban este de doar 4,8 litri/100 km.


Valentin Danaila



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2558 :: 22.19MB