No SSO cookie

Mini pregateste noul Canyon

voteaza
(0/ 0)
Mini pregateste noul Canyon
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surse din interiorul companiei au sugerat faptul ca Mini doreste sa realizeze un rival pentru noul Range Rover Evoque.

 
 
Mini pregateste un CUV coupe care va concura cu noul Range Rover Evoque. Noul model va fi o versiune coupe al noului Countryman si se va numi Canyon. Acesta a fost prezentat initial in 2005 ca si o idee de model, dar Mini a optat pentru realizarea conceptului Beachcomber in 2009, concept din care a rezultat modelul Countryman.

Noul Canyon va fi o versiune cu doua locuri de performanta a Countryman-ului. CUV-ul sportiv va folosi un sasiu scurtat imprumutat de la modelul Countryman. La interior Mini a optat pentru scaune sportive imbracate in piele si Alcantara, interior realizat de John Cooper Works.

In ceea ce priveste propulsoarele, noul Canyon ar putea primi puternicul 1.6 turbo capabil sa dezvolte 208 CP si dieselul de 2.0 litri de 201 CP imprumutat de la modelul BMW X1. Tractiune va fi cea integrala ALL4. Noul model va fi produs la fabrica din Graz, Austria din cauza introducerii in productie la fabrica din Oxford a modelor Mini Coupe si Mini Roadster.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2785 :: 22.19MB