No SSO cookie

Mercedes se mentine constant pe piata

voteaza
(0/ 0)
Mercedes se mentine constant pe piata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vinzarile mondiale Mercedes-Benz au ramas stabile in primele 11 luni ale anului, comparativ cu perioada similara a anului trecut, livrarile acumulind putin peste un milion de unitati, informeaza autoactu.com.

 
 
Mercedes este marca a companiei germano-americane DaimlerChrysler, fiind cel mai vindut brand al firmei. In luna noiembrie, vinzarile totale au fost de 90.200 de unitati, ridicind pe ansamblu un cumul de 1.026.900 masini vindute.
[poza1s]Rezultatul este considerat destul de apropiat de recordul mondial de vinzari, inregistrat anul trecut, in pofida unei piete mondiale in scadere cu 2%. De altfel, tendinte negative ale cererii de automobile au fost inregistrate pe majoritatea pietelor, singura zona constanta fiind Europa de Est, unde livrarile au crescut cu 3 %, la 327.500 de unitati.
In Comunitatea Europeana, cresteri notabile ale vinzarilor s-au inregistrat in Italia, cu 10%, si in Spania, de 12%, comparativ cu aceeasi perioada din 2001. In Germania, principala piata pentru Mercedes-Benz, cota de piata s-a mentinut la 12%, adica 346.400 de unitati vindute.
In SUA, o alta piata semnificativa pentru marca mentionata, livrarile au progresat cu 3% in perioada ianuarie -noiembrie, la un nivel record de 191.900 de vehicule, numai in luna noiembrie vinzarile au atins o crestere de 7,5% la 19.400 de unitati. In Romania, vinzarile Mercedes-Benz se situeaza, in perioada analizata, la circa 2.000 de vehicule, din care circa 700 unitati sunt autoturisme.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1648 :: 18.66MB