Segmentul premium cunoaste din ce in ce mai clar doi jucatori care se impun. BMW, liderul traditional al acestei piete, si Audi care vine puternic din urma. Distantarea celor doua marci in fruntea segmentului a detarminat apropierea dintre Mercedes si Infiniti, alti doi competitori de baza.
Cele doua marci au semnat un parteneriat strategic luna trecuta pentru a-si uni fortele pe segmentul premium. Carlos Ghosn, CEO Renault -Nissan, declara la semnarea parteneriatului ca exista o lupta cu celelalte branduri de pe segmentul premium dar nu si cu Mercedes. Studiile au arata ca clientii celor doua marci nu se suprapun. Infiniti, divizia de lux de la Nissan, a fost primita de catre Mercedes, in opinia specialistilor, deoarece vinde de doua ori mai putin in SUA decat germanii si pentru ca sunt intrati recent pe piata europeana.
Analistii sustin ca Mercedes ii va ajuta cu motorizarile diesel pe cei de la Infiniti pentru a mai rupe din cotele de piata detinute de Audi si BMW in Europa.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!