No SSO cookie

Mercedes C63 AMG tunat de Romeo Ferraris

voteaza
(0/ 0)
Mercedes C63 AMG tunat de Romeo Ferraris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romeo Ferraris este una dintre principalele echipe din Superstar Series. Serie de curse dominat de modele precum Audi RS4, BMW M5 si BMW M3.

 
 
Romeo Ferraris a realizat un pachet de tuning inspirat din modelul Mercedes C63 AMG cu care concureaza in Superstar Series. Pachetul este format atat din imbunatiri estetice, cat si din imbunatiri ale performantei.

Modelul C63 AMG modificat de Romeo Ferraris este dotat cu un propulsor V8 AMG de 6.2 litri, dar datorita recalibrarii ECU-ului, puterea a fost ridicata la 540 CP. Pentru a creste manevrabilitatea, tunerul a folosit un nou sistem de suspensii care permite micsorarea garzii la sol cu 50 mm si jante din aliaj usor de 18 inch. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4 secunde, cea de la 0-200 km/h in 12.5 secunde, iar viteza maxima este de 300 km/h.

Design-ul exterior este caracterizat de vopseaua cromata, bara frontala redesenata care creaza o forta deportanta mai mare, noi guri de aerisire si un eleron montat pe plafon. Interiorul este imbracata in piele si Alcantara, iar tema cromata a exteriorului se regaseste in cusaturile scaunelor, bordului si consolei centrale.

Andrei Monenciu
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1986 :: 17.87MB