No SSO cookie

Mercedes-Benz CLS spionat din nou!

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz CLS spionat din nou!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noi imagini spion cu viitoarea generatie a Mercedes-Benz CLS!

 
 
Ultima oara cand au aparut imagini spion cu prototipul CLS a fost in timpul unor teste in zapezile din Suedia. Acuma a doua generatie de Mercedes-Benz CLS a fost zarita la teste in jurul orasului Munchen. Acest protip poarta in continuare camuflaj negru masiv. In partea din spate putem observa tevile de esapament care sunt similare cu cele gasite pe noul E-Class sedan. Zvonurile sustin ca noul CLS va folosi o platforma lungita a E-Class. Generatia actuala de CLS a fost lansata in 2004 si are 2+2 locuri avand un design similar cu cel coupe, un design care are multi urmasi in zilele noastre si la momentul aparitiei noii generatii deja vor fi o gramada de competitori pe acest segment. Printre cei mai importanti rivali ai noii CLS se vor numara Aston Martin Rapide, Porsche Panamera si Audi A7. Puterea se asteapta sa vina de la o gama larga de motorizari, printre care se vor afla atat motoare pe benzina cat si diesel. CLS BlueHybrid va avea aceleasi motoare ca si actualul model S400. Varful de gama va primi ca de obicei un tratament special din partea celor de la AMG, primind un motor ce dezvolta peste 500 CP. Viitoarea generatie de CLS se asteapta sa intre in faza de productie la sfarsitul anului 2010 sau inceputul anului 2011.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2764 :: 17.86MB