Producatorul german a fost mereu recunoscut pentru tehnologia regasite pe modelele sale. Germanii de la Stuttgart au lansta in 1986 sistemul de tractiune integrala 4Matic si ASR-ul, cel din urma a fost inspirat de sistem de franare ABS lansat in 1978. Mercedes a declarat la vremea respectiva ca aceste sisteme vor schimba radical condusul modern.
Sistemul de tractiune integrala 4Matic original nu era unul permanent, astfel ca activarea sa necesita o anumita perioada de timp. Totusi, acesta a marit semnificativ aderenta si stabilitatea modelelor Mercedes.
Sistemul ASD (automatic locking differential) era un sistem electro-hidraulic. Acesta masura diferenta de viteza dintre rotile in miscare si cele stationare, transmitand astfel puterea rotilor care aveau aderenta. Sistemul a fost inlocuit in anii '90 de catre sistemul ASR electronic. Sistemul ASR are rolul de a oferi aderenta pe suprafetele alunecoase.
Andrei Monenciu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!