No SSO cookie

McLaren SLR Stirling Moss la salonul auto de la Detroit!

voteaza
(0/ 0)
McLaren SLR Stirling Moss la salonul auto de la Detroit!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes va dezveli modelul SLR Stirling Moss dezvoltat in colaborare cu McLaren la salonul auto de la Detroit din Ianuarie!

 
 
In iulie anul curent au fost dezvelite primele imagini cu modelul ce se spunea atunci a se numi SLR Speedster. Se pare acum ca modelul exclusivist Mclaren SLR va fi numit Stirling Moss si nu Speedster. Acest model se pare ca va fi unul dintre cele mai interesante modele prezentate la Detroit luna viitoare. Se pare ca exclusivismul ii e garantat de numarul de unitati in care va fi produs, doar 75 de modele urmeaza a fi produse. Modelul Mclaren SLR Stirling Moss va avea se pare o caroserie construita in totalitate din fibra de carbon si nu avea parbriz si acoperis. Puterea va fi oferita de un motor V8 de 5.5 litri supraalimentat de 650 CP folosit si pe modelul SLR 722. Desi masina nu are parbriz, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 3.5 secunde. Viteza maxima din cate se pare va fi de 350 km/h. Productia va incepe in Iunie si se va incheia cel mai probabil pana in decembrie, in anul 2009. Pretul pentru SLR Stirling Moss va fi de 750.000 de euro si e ultima versiune a faimosului model SLR care va fi produs in colaborare cu McLaren.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4763 :: 22.2MB