Dintre acestea, 20 la suta vor fi modele echipate cu motorizari pe benzina si 80 la suta cu motorizarea diesel, precizeaza un comunicat al Mazda CSEE.
Noua generatie Mazda6 a fost lansata oficial in Europa si va fi comercializata in Romania incepand din decembrie, la un pret de baza cu toate taxele incluse de 19.990 euro.
Noua Mazda6 mosteneste aspectul atletic al modelului anterior si il transmite intr-un mod mai radical. Vehiculul este mai lung, mai lat si mai inalt si prezinta un design elegant si sportiv.
In decembrie, pe piata din Romania va fi lansata doar versiunea sedan cu motorizarile pe benzina, iar in 2008 vor urma versiunile hatchback si sport combi, precum si motorizarea diesel.
Reprezentanta Mazda pentru Europa Centrala si de Sud-Est a modificat planurile de vanzari pentru Romania si va comercializa noul model Mazda6 incepand din decembrie, desi lansarea pe piata autohtona era prevazuta pentru februarie 2008.
Romania se va numara astfel printre putinele piete europene unde noul model va fi lansat chiar din acest an, iar reprezentanta constructorului nipon a luat aceasta decizie in urma cererii in crestere pe piata romaneasca pentru automobilele Mazda, dupa incheierea SIAB 2007.
In 2007, Mazda are ca obiectiv un numar de peste 1.000 de unitati vandute in Romania, in crestere cu 166 la suta fata de 2006.
Mazda a inregistrat o crestere constanta si stabila pe parcursul acestui an, pe piata autohtona, depasind vanzarile inregistrate in anul anterior (381 de unitati) inca din iulie. In noiembrie, datorita succesului inregistrat la SIAB, Mazda a reusit deja sa dubleze vanzarile din 2006.
Cel mai bine vandut model este Mazda6 generatia veche (242 de unitati in perioada ianuarie - octombrie 2007), urmat de Mazda3 (215 unitati).
Mazda vizeaza atingerea unei cote de doi la suta pe piata auto romaneasca in urmatorii 3-4 ani, iar pentru anul 2008 are un obiectiv de vanzari de 1.600 unitati in Romania si o cota de piata de unu la suta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!