No SSO cookie

Mazda MX-Crossport va fi prezentata la Detroit

voteaza
(0/ 0)
Mazda MX-Crossport va fi prezentata la Detroit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MX-Crossport, conceptul ce imbina trasaturile sportive ale modelului Mazda RX-8 cu aspectul practic al vehiculelor SUV, va fi prezentat luna viitoare in cadrul Salonului auto de la Detroit. Realizat la centrul de design de la Hiroshima, MX-Crossport traseaza directiile pe care Mazda va dezvolta viitoarele modele.

 
 
[poza1s]«Mazda se afla pe o panta ascendenta in acest moment si una din provocarile cele mai mari va fi sa profitam de aceasta oportunitate pentru a crea noi produse care sa ne permita imbunatatirea rezultatelor pe principalele piete din lume.», a declarat Moray Callum, Director de Design la Mazda Motor Corporation. «Am cerut echipei de design sa extinda si sa imbunatateasca ADN-ul Mazda. Rezultatul acestei provocari este MX-Crossport, care a fost creata pentru a raspunde in primul rand cerintelor pietei americane. Suntem in permanenta interesati de extinderea prezentei pe piata nord-americana si incercam sa exploatam si oportunitatile de pe celelalte piete», a adaugat Callum. «Scopul nostru a fost realizarea unui automobil care sa depaseasca tipologiile existente ale automobilelor SUV si sa treaca in zona masinilor sport. [poza2s]Ne-am dorit ca, de fiecare data cand urca la volan, clientii nostri sa se simta ca intr-un automobil sport.», a declarat Designer-ul Sef pentru MX-Crossport, Koizumi. Imaginea atletica a conceptului este reflectata de dimensiunile sale. Cu o lungime de 4.630 mm, MX-Crossport este compacta, agila si relativ mica in comparatie cu celelalte produse cheie din segmentul emergent al automobilelor «crossover». In acelasi timp, pentru a asigura tinuta ideala a masinii, latimea acesteia masoara 1.930 mm, avand console fata si spate scurte si un ampatament relativ lung, de 2.795 mm. De asemenea, anvelopele sunt relativ mari, masurand 275/45R-20. Ampatamentul lung si anvelopele mari permit accentuarea caracterului sportiv si impresia de stabilitate a automobilului. Cu o inaltime totala de 1630 de mm, MX-Crossport are o statura relativ scazuta comparativ cu automobilele SUV traditionale (de exemplu, Mazda Tribute), [poza3s]dar pastreaza o imagine agresiva. Design-ului interior al lui MX-Crossport isi propune sa dezvolte tema atletica a conceptului zoom-zoom. Acoperisul lui MX-Crossport este realizat aproape in intregime din sticla cu tenta, a carei transparenta poate fi modificata de la tonuri clare pana la alb translucid, amplificand nivelul de confort al cabinei. MX-Crossport este echipata cu un sistem de trei monitoare – un display sferic, amplasat in consola centrala, in partea dreapta a volanului, un al doilea monitor (« status monitor ») amplasat deasupra primului si un «entertainment monitor» aflat deasupra capului pasagerului din fata. Interiorul lui MX-Crossport incorporeaza, de asemenea, o serie de echipamente de inalta tehnologie. Astfel, schimbatorul de viteze are doua pozitii distincte, [poza4s]in functie de optiunea pentru transmisia automata sau manuala. In cazul optiunii pentru transmisia automata, schimbatorul de viteze este amplasat intr-o pozitie aproape orizontala, iar vitezele sunt selectate prin simpla apasare a unui buton aflat in partea superioara a schimbatorului. In cazul optiunii manuale, schimbatorul de viteze poate fi adus in pozitie verticala, iar vitezele vor fi schimbate in maniera obisnuita. Mazda nu a confirmat inca oficial productia de serie a unui model bazat pe prototipul MX-Crossport, insa a afirmat clar intentia de a extinde linia design-ului lui Crossport catre noua generatie zoom-zoom destinata pietei nord-americane. MX-Crossport reprezinta, asadar, un pas important in acest proces.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1682 :: 22.02MB