No SSO cookie

Mazda continua sa creasca in Romania

voteaza
(0/ 0)
Mazda continua sa creasca in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda a inregistrat in luna aprilie o crestere de 20% a vanzarilor. Cel mai vandut model a fost Mazda3.

 
 

Luna aprilie a fost cea de-a treia in care Mazda a inregistrat o crestere a vanzarilor pe piata din Romania, compania comercializand 80 de unitati, cu 21% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Cumulat, in primele 4 luni, vanzarile constructorului pe piata locala au totalizat 307 unitati.

 

Cel mai bine vandut model a fost noua Mazda3, cu 45 de autovehicule. Compacta Mazda beneficiaza in prezent de o oferta avantajoasa constand intr-un discount de 2.500 de euro si garantie extinsa la 5 ani gratuit. Oferta este valabila pentru orice Mazda3 nou achizitionata pana la 30 iunie 2010.
 

Mazda3 este cel mai bine vandut model al constructorului japonez la nivel global, peste 2 milioane de unitati fiind comercializate de la lansarea primei generatii din 2003. Versiunea curenta pune in valoare toate atributele Mazda, integrand un caracter dinamic pronuntat, elemente tehnologice menite sa reduca nivelul consumului si al emisiilor cum este sistemul i-stop, precum si tehnologii de siguranta avansate cum este cazul sistemului RVM (senzori care monitorizeaza partea din spatele autovehiculului).


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3885 :: 17.86MB