Modificarile vizeaza performanta
in miscare, manevrabilitatea, confortul, dispunerea suspensiilor, a
volanului si a franelor, precum si sistemele ABS, ESP si NVH (Noise/
Vibration/ Harshness - pentru silentiozitatea la rulare si la activarea
geamurilor).
Pe pietele din SUA si Japonia, Mazda CX-7, un automobil de tip
crossover ce atinge performantele unei masini sport, a fost
comercializat deja intr-un volum de peste 30.000 de unitati.
In Romania, modelul Mazda CX-7 modificat pentru piata europeana va fi lansat in luna august, pretul cu toate taxele incluse urmand sa inceapa de la 30.300 euro.
Testele si adaptarile au fost realizate la
Centrul R&D Mazda din Germania unde, alaturi de departamentul de
design al companiei, o intreaga echipa a contribuit la procesul de
aliniere a modelului la necesitatile, regulile si specificatiile
caracteristice pietei europene.
Varianta europeana a modelului CX-7 a fost testata pe circuitul
Nordschleife din cadrul Nürburgring - Germania, pe trasee muntoase, pe
autostrazile din Germania la viteze mari si pe traseu de iarna, in
Europa de Nord.
Incepand din 2006, 13 piete (inclusiv Romania) au fost unificate
strategic in cadrul unitatii operationale Mazda CSEE, cu sediul la
Klagenfurt, Austria. Mazda CSEE previzioneaza vanzari in sistem retail
de 27.200 unitati pentru 2007.
Reprezentanta Mazda din Romania previzioneaza
pentru 2007 vanzari de peste 1.200 de unitati, fata de 376 de
autovehicule livrate anul trecut, corespunzator unei cote de piata de
1,2 - 1,4 la suta.
Mazda intentioneaza sa-si extinda reteaua de vanzari din Romania la
zece centre de livrari. In perioada 2000-2006, importatorul marcii
japoneze a fost Tiriac Auto, prin Mazrom Motors si Romcar.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!