No SSO cookie

Matrite Dacia - unic in tot Grupul Renault

voteaza
(0/ 0)
Matrite Dacia - unic in tot Grupul Renault
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Matrite Dacia: singura entitate din Grupul Renault care produce utilaje pentru presaj.

 
 

Procesul de fabricatie al unui autovehicul incepe cu transformarea tablei in piese de caroserie. Pentru a transforma tabla in aripi sau capote, sunt folosite matrite instalate in departamentul presaj al uzinelor de vehicule. De unde provin insa matritele? Pentru o parte din vehiculele produse de Alianta Renault–Nissan, de la Matrite Dacia.


Pe 20 iulie 2011, la Pitesti, a avut loc inaugurarea oficiala Matrite Dacia, singura entitate care produce utilaje de presaj din intreg Grupul Renault.  
Din 2007 incoace, la Matrite Dacia au fost investite 30 de milioane de euro pentru a-i creste capacitatea de 7 ori. Astfel, banii au fost folositi pentru cresterea cu 60% a suprafetei atelierelor, pentru cumpararea de echipamente performante, reamenajarea fluxului de productie si formarea angajatilor. La nivel mondial Matrite Dacia a devenit una cele mai bine dotate companii care fabrica matrite. In Romania, poseda singura  presa de 2400 tone forta din tara.

Dacia se poate mandri ca printre filialele sale are singura entitate din Grupul Renault care concepe si fabrica utilaje de presaj, clientii sai fiind uzinele din Alianta Renault – Nissan. Matrite Dacia completeaza gama de competente necesare unui constructor auto, de la conceperea de produse si procese specifice industriei auto, de la inginerie la realizarea utilajelor, fabricarea vehiculelor si vanzarea acestora” a declarat Jérôme Olive, Director General, Automobile Dacia.

„Angajatii de la Matrite au ca misiune conceperea proceselor de fabricatie, realizarea studiilor, preliminare dar si a utilajelor si finisarea lor cu ajutorul preselor. Ei asigura si punerea in functiune a utilajelor in uzine. Am pornit in 2007 de la o structura existenta la Dacia si am reusit, prin investitii si formari ale angajatilor in intern, in cadrul Aliantei, sa evoluam si sa trecem de la fabricarea de piese de structura, putin pretentioase, la piese de aspect (de exemplu panourile de usi sau aripile), care sunt mai greu de realizat si pentru care calitatea trebuie sa fie mai ridicata, ” a declarat Mostafa El-Mouatassim, Director General, Matrite Dacia.

Uzinele din Romania,  Maroc, India, Turcia, Slovenia, Argentina, Brazilia, Franta sau Spania au fost deja dotate cu utilaje concepute la Matrite Dacia. Cifra de afaceri a Matrite Dacia a fost de peste 7,5 milioane de euro in 2010, iar exporturile reprezinta 90 % din aceasta.  

Matrite Dacia in cifre:
-    peste 17 000 m2 suprafata
-    9 000 m2 construiti pentru ateliere
-    222 angajati
-    98% din angajati romani

 

<object id="flowplayer" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" width="500" height="400">

<param name="movie" value="http://releases.flowplayer.org/swf/flowplayer-3.1.5.swf" />

<param name="flashvars" value='config={"clip":"http://www.daciagroup.com/images/news/files/flvs/matritedaciavideo.flv"}' />

<embed type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="400" src="http://releases.flowplayer.org/swf/flowplayer-3.1.5.swf" flashvars='config={"clip":"http://www.daciagroup.com/images/news/files/flvs/matritedaciavideo.flv"}'/>

</object>

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2779 :: 22.2MB