No SSO cookie

Masini ecologice

voteaza
(0/ 0)
Masini ecologice
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini ecologice intrate pe piata romaneasca...

 
 
Daca te vrei in avangarda luptei cu consumul si noxele, trebuie sa-ti alegi o masina care foloseste si altfel de consum decat cel pe baza de produse petrolifere. De la Toyota poti lua un Prius, un hibrid care combina un motor pe benzina si un motor electric, rezultatul fiind o emisie de Dioxid de Carbon de 104 g/km. Volkswagen propune modelele BlueMotion, nimic altceva decat niste masini normale, diesel, aranjate pe ici, pe colo pentru a consuma si a polua mai putin. Recordul il detine Polo cu un consum mediu de 3,8 l/100 km si o emisie de Dioxid de Carbon de 99 g/km. Golf-ul se lauda cu 119 g/km, iar Passat-ul cu 136 g/km. Sau, daca vrei "premium", astepti modele echivalente de la Mercedes (BlueTec), de la Audi (e) sau de la BMW (modele echipate cu sistem Start-Stop), toate neputand intarzia mai mult de cateva luni. La Saab gasesti deja gama BioPower, care include chiar si un cabriolet, dar masinile trebuie alimentate cu bioetanol (E85) care are sanse sa fie importat oficial in Romania din 2008 (pana atunci insa, merg si cu benzina normala).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

minunea care ar trebui sa se intample (o masina ecologica care sa si-o permita si un om de rand) sa poata sa renunte la acea masina de 20-30 ani MESAJ PENTRU TOTI CEI CARE VOR SA PROTEJEZE NATURA

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2832 :: 17.84MB