No SSO cookie

Masina Auto Union Type C cu pedale

voteaza
(0/ 0)
Masina Auto Union Type C cu pedale
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi lanseaza din nou Type C cu pedale-Editie limitata pentru colectionari, cu numai 999 masini produse

 
 

1.jpg
O caroserie facuta din aluminiu, finisaje de piele lucrate manual si un design extraordinar - vehiculul are darul de a-l trimite in extaz pe Hubert Waltl, directorul atelierelor Audi, atunci cand priveste noua creatie: "Aceasta masina este ceva cu totul special". Si, intr-adevar, masina din fata lui nu este una obisnuita - este Auto Union Type C cu pedale, pe care AUDI AG o aduce pe piata ca o noutate absoluta. Nici un alt producator de automobile nu a mai oferit o masina cu pedale construita asa de amanuntit si la un asemenea standard.

2.jpg
Cum a avut Audi aceasta idee? "Am avut nevoie de un punct de atractie pentru colectia noastra, care sa transmita mesajul marcii si, in acelasi timp, este suficient de spectaculos pentru a atrage destui cumparatori", a declarat Katharina Wicker, director de design pentru articolele lifestyle Audi. Si acesta a fost modul in care a venit ideea de a concepe o masina cu pedale care sa reflecte istoria companiei inca de la prima impresie. Modelul Type C destinat Grand Prix-urilor a oferit genele cele mai potrivite pentru a realiza proiectul. "Sagetile Argintii" Auto Union au dominat lumea curselor din 1936, totalizand zece victorii in diferite Grand Prix-uri. In plus, Type C este unul din cele mai bine vandute modele de epoca in gama de miniaturi Audi. Masina cu pedale va fi o piesa de expozitie pentru fanii "in crestere" ai marcii.

Realizarea masinii a necesitat un volum ridicat in ceea ce priveste cunostintele tehnice si cele de creativitate. Pentru inceput, cat de mare poate fi facuta o masina cu pedale? Cat de exact poate fi respectat originalul pentru a demonstra calitatea si maiestria adevaratului Audi? Care sunt materialele cele mai potrivite pentru a sublinia valorile marcii Audi - rafinament, pregoresivitate si sportivitate? "Cea mai mare provocare a fost transpunerea unui model istoric intr-unul cu pedale, pentru copii, dar care sa respecte cat mai exact originalul", povesteste Achim Badstübner, director al studioului de design din München, cel care a creat primele schite. Cei responsabili pentru acest proiect au decis sa construiasca un model la scara 1:2 pentru a oferi destul spatiu chiar si pentru piloti care au o inaltime de pana la 1,35 metri.

Schitele tehnice au fost produse chiar in atelierele Audi. Si pentru a respecta conceptul "design creat de Audi, produs de Audi", unelte si dispozitive speciale au fost concepute cu scopul de a realiza masina cu pedale tot in atelierele Audi. In total, modelul pentru copii este compus din peste 900 de parti distincte. Masina dispune de frane hidraulice cu doua discuri, iar viteza este controlata printr-un arbore cu sapte trepte, cu functie de franare pe spatele pedalei. Alte aspecte tehnice includ carcasa din aluminiu si caroseria din panouri de aluminiu care, precum la modelele reale Audi, simbolizeaza experienta marcii in domeniul designului ultrausor. Scaunele, cadrul si volanul au fost tapitate in piele de un producator de genti, ca si la Audi TT, in timp ce spitele elegante ale volanului sunt individualizate. Si pentru ca masina cu pedale cauta sa refaca, sub diferite aspecte, bolidul de curse din anii '30, volanul poate fi scos pentru a usura accesul si iesirea din cockpit, la fel ca la versiunea originala.

Prototipul masinii cu pedale a fost prezentat publicului pentru prima data la Salonul Auto de la Paris, in toamna anului 2006. Vizitatorii au fost fascinati inca de la prima vedere. "Multa lume a dorit sa cumpere chiar modelul expus in stand!", isi aminteste Katharina Wicker.

Masina cu pedale, care va fi produsa intr-o serie de numai 999 unitati si care este mai mult decat un simplu model exclusivist de colectie, a fost o bucurie de nedescris pentru toti cei implicati in proiect. "Mi-am reamintit de anii copilariei. Si nu am fost singurul care mi-am redescoperit instinctul acesta", a spus, vadit incantat, Hubert Waltl, directorul atelierelor Audi. Achim Badstübner a fost de asemenea incantat de succesul proiectului: "Toata lumea a pus mult suflet in realizarea acestei masini cu pedale. Iar aceasta este o mandrie pentru noi toti".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

e super masinile astea pentru un gunoist dar penru mine e levaia :snake:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1437 :: 22.1MB