No SSO cookie

Masina Anului 2010: modelele nominalizate

voteaza
(0/ 0)
Masina Anului 2010: modelele nominalizate
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Iata cei 30 de nominalizati la titlul Masina Anului 2010 in Europa.

 
 

Organizatorii European Car of the Year au publicat lista cu cele 30 de modele nominalizate pentru premiul Masina Anului 2010. Marele castigator va fi anuntat in luna septembrie.

 

Modelele selectate in competitie trebuie sa fie lansate in cel putin 5 tari europene si trebuie sa aiba o tinta de vanzari de cekl putin 5.000 de unitati pe an. Toyota s-a detasat printre marci cu nu mai putin de 5 modele nominalizate.

 

Iata lista competa cu modelele selectate la  European Car of the Year 2010!

 

 

BMW Z4

Chevrolet Cruze

Citroen C3 Picasso

Ford Ka
Honda Insight
Hyundai i20
Hyundai ix55
Kia Sorento
Kia Soul
Land Rover Discovery4
Lexus RX450h
Mazda 3
Mercedes-Benz E-Klasse
Mitsubishi Colt
Nissan 370Z
Nissan Cube
Opel Astra
Peugeot 3008
Porsche Panamera
Renault Scenic / Grand Scenic
Seat Exeo
Skoda Yeti
Subaru Legacy
Suzuki Alto / Nissan Pixo
Toyota Avenis
Toyota iQ
Toyota Prius
Toyota Urban Cruiser
Toyota Verso
Volkswagen Polo

 

 

Marii favoriti pentru prestigiosul  trofeu sunt modelele Opel Astra, VW Polo, Citroen C3 Picasso si Peugeot 3008.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

tare

scris de Anonim

frumoase

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2198 :: 22.19MB