Juan-Manuel Fangio a pilotat un Maserati 250 F inainte sa paraseasca echipa pentru a trece la rivala Mercedes-Benz's Grand Prix Team in 1957. Maserati insa nu se intoarce in Formula 1, nu cu "taticul" Ferrari care domina, dar a dezvoltat o versiune de curse a noului GranTurismo Coupe. Desi doar in stare de concept, GranTurismo MC Corse beneficiaza de un motor senzational de 8 cilindri dispusi in V, capabili sa elibereze 450 cai putere, dotat cu filtre de aer conice de inalta performanta, convertoare catalitice de tip racing si amortizoare de sunet.
Maserati a schimbat setarile suspensiei si a imbunatatit distributia centrului de greutate. Rotile de curse echipate cu anvelope slick, au 12x18" pe fata si 13x18" spate. Franele au fost si ele, de asemenea, adaptate, discuri mai mari si etriere monobloc de tip racing fiind de-a dreptul necesare. Versiunea de curse include si sistemul de rollbar agreat de FIA, pentru interior, pe langa elementele de tunning particulare masinilor de curse, toate realizate din materiale compozite. Eleronul spate este mult mai mare, fata de versiunea de strada, realizand o forta de apasare capabila sa compenseze efectul aerodinamic creat de spoilerul frontal.
Totusi, nu exista inca niciun zvon cu privire la pret, sau macar la o potentiala data de aparitie oficiala pe piata.
Corvin
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!