No SSO cookie

M Car Trading a lansat pe piata româneasca noul Mitsubishi Lancer Evo VIII

voteaza
(0/ 0)
M Car Trading a lansat pe piata româneasca noul Mitsubishi Lancer Evo VIII
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania M Car Trading, importator oficial al mărcii Mitsubishi, a lansat oficial în România, modelul Lancer Evolution de generaţia a 8-a, un model adresat atât pasionaţilor de senzaţii tari, cât şi celor care îşi doresc o maşină de familie impunătoare.

 
 
[poza1s]"Aceste maşini reprezintă punctul în care tehnologia din competiţii se întâlneşte cu lume automobilului de zi cu zi, unde ideile preconcepute despre ceea ce se poate face pe patru roţi sunt spulberate în milioane de cioburi", după cum o caracterizează revista Autocar. Cu o tradiţie de 42 de ani în sportul automobilistic la cel mai înalt nivel, incluzând cinci titluri în Campionatul Mondial de Raliuri (patru în competiţia piloţilor şi unul în cea rezervată constructorilor), cu victorii în cele mai dure raliuri cum ar fi East African Safari sau Bandama, noul Lancer Evolution VIII reprezintă ultima dezvoltare a modelului prezentat în octombrie 1992 în Japonia. [poza2s]Ajunsă în postura unui model clasic în adevăratul sens al cuvântului, Lancer Evolution VIII a păstrat toate calităţile predecesorului său, la care a adăugat un nou sistem de control al tracţiunii, un design nou, ce integrează noua identitate vizuală a companiei, creată de Olivier Boulay, o aerodinamică superioară, un motor revăzut, un şasiu mai rigid şi o suspensie optimizată. Mai mult, pentru prima dată în Europa, modelul Evolution este comercializat prin reţeaua partenerilor autorizaţi Mitsubishi Motors Europe, urmând să beneficieze de garanţia completă a producătorului. [poza3s]Mitsubishi Lancer Evolution VIII a fost prezentat la Salonul Auto din Los Angeles în ianuarie 2003, înainte de lansarea oficială din Japonia pe 31 ianuarie 2003. În primăvara lui 2004, modelul Evolution VIII devine disponibil şi pe piaţa europeană. Evolution VIII se distinge uşor de predecesorul său prin grila dublă dominată de emblema mărită a celor Trei-Diamante. Fanta de pe capota motorului, care are rolul de a permite evacuarea aerului cald, a fost redesenată şi mărită cu 60%. Deşi poate fi luxos în cazul configurării cu scaune din piele, interiorul unui Evolution VIII rămâne în primul rând un loc pentru pilotaj. [poza4s]Totul este conceput astfel încât să asigure atmosfera potrivită, comenzile şi informaţiile permiţând un maxim de accesibilitate. Evolution VIII este propulsat de un motor DOHC de 2,0 litri, cu 16 supape, foarte apropiat de cel care a adus cele patru titluri consecutive în Campionatul Mondial de Raliuri în perioada 1996-1999. Supraalimentarea motorului a permis obţinerea unei puteri de 265 CP la 6.500rpm şi un cuplu maxim de 355Nm la 3.500 rpm. În cazul unui motor de 2,0 litri, am fi tentaţi să credem că aceste valori permit obţinerea unor performanţe ridicate, în detrimentul fiabilităţii. [poza5s]Cercetările inginerilor de la Mitsubishi Motors au permis însă obţinerea unui propulsor flexibil şi cu o durabilitate remarcabilă. Mai mult decât atât, motorul este capabil să furnizeze puteri de până la 300 CP, fără să compromită fiabilitatea. Pentru clienţii mai "liniştiţi", Evo VIII este disponibil şi în varianta de motorizare 1,6 litri SDN, cu 98 CP, versiune care costă şi mult mai puţin faţă de versiunea sport, adică 12.590 euro (CIP), faţă de 30.200 euro (CIP). Cheia tehnologiei utilizate în cazul sistemului de tracţiune integrală la modelul Evolution VIII este diferenţialul central activ (ACD). Scopul său este să evalueze necesităţile de tracţiune pe cele două trenuri şi reglarea corespunzătoare a puterii. Tot aici trebuie să amintim şi faimosul sistem AYC (Active-Yaw Control) care echipează ultima generaţie Lancer Evo. Pe lângă obţinerea unor viteze superioare în viraje, el asigură o creştere substanţială a stabilităţii şi manevrabilităţii. Evolution VIII este prevăzută cu discuri de frână ventilate Brembo, cu diametrul de 320 şi respectiv 300mm pe faţă şi spate. Acestea sunt acţionate prin intermediul unor etriere de aluminiu cu patru pistonaşe pe faţă şi două pe spate. Sistemul sport ABS utilizat de MMC la Evolution VIII utilizează semnalele transmise de senzorul unghiului de bracaj. Toate informaţiile sunt procesate de computer, reglând forţa de frânare independent pe fiecare roată şi îmbunătăţind în acelaşi timp comportamentul la frânare. Tot aici este inclus şi sistemul EBD.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1534 :: 22.17MB