No SSO cookie

Lucien Hora a facut dubla la Muscel Racing Contest

voteaza
(0/ 0)
Lucien Hora a facut dubla la Muscel Racing Contest
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa ce invinsese vineri, campionul en-titre a castigat si competitia de duminica, devansandu-i, cu un avans remarcabil, pe Paul Andronic si Christian Nistoran.

 
 
Muscel Racing Contest, primul eveniment din Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2011, organizat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, l-a avut in prim-plan pe Lucien Hora. Dupa ce a castigat etapa de vineri, duminica, motivat si de incurajarile unui bun prieten, care i-a cerut sa mearga la maximum, si-a depasit copios timpii din prima etapa. Cu un timp de 2:13.648, cu 7 secunde mai bun decat cel de vineri, Hora s-a impus autoritar, a fost din nou "King of the Hill", si iata, a ajuns la 17 victorii consecutive.


Locul secund i-a revenit lui Paul Andronic. Si el, ca si Hora, a avut o prima mansa foarte buna, si, la adapostul avansului pe care-l avea pentru urmaritori, a concurat pentru public in cea secunda. "Miile de fani care au venit sa ne urmareasca meritau o portie de spectacol", a spus Paul, cel care s-a impus si la Grupa H, devansandu-i pe Victor Baldescu (locul 6 in ierarhia Open) si Serban Andrei.


Disputa pentru locul 3 a fost extrem de stransa. In prima mansa cel mai rapid a fost Andrei Dumitrescu, insa, in cea secunda, Christian Nistoran, ocupantul locului secund vineri, a izbutit sa-l invinga, adjudecandu-si, pe langa victoria la Grupa N, si pozitia a treia in ierarhia Open. La N, Nistoran a fost insotit pe podium de Sorin Iliescu si Lucian Radut, in timp ce la Grupa A primii trei clasati au fost Ciobotaru, Campeanu si Grigorescu, cel din urma triumfand la Clasa A3.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2772 :: 22.19MB