No SSO cookie

Lucien Hora a castigat prima etapa a Muscel Racing Contest

voteaza
(0/ 0)
Lucien Hora a castigat prima etapa a Muscel Racing Contest
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Campionul en-titre a castigat competitia cu timpul de 2:20.472. Pe podium au mai urcat Christian Nistoran si Catalin Cismaru. Prima etapa a Muscel Racing Contest a avut pe lista de inscrieri 58 de concurenti. Dintre acestia, doar 48 au fost clasati. Etapa I s-a disputat sub titulatura "IN MEMORIAM VLAD IOSIPESCU".

 
 
Muscel Racing Contest, prima etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2011, organizat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, l-a avut drept castigator pe Lucien Hora, pilotul care, anul trecut, la editiile doi si trei ale evenimentului de la Campulung Muscel, izbutea sa-si adjudece 3 victorii in 4 curse.


Dupa ce dimineata stabilise timpul de referinta la 2:37.263, Hora avea sa termine prima mansa de concurs cu aproape 17 secunde mai repede si cu un ecart de 14.589 fata de al doilea clasat, Christian Nistoran. Timpi pe care nimeni nu a reusit sa-i depaseasca nici in a doua mansa, motiv pentru care Lucien si Christian au decis sa nici nu mai efectueze aceasta urcare. Hora izbuteste astfel a 16-a victorie consecutiva, in timp ce Nistoran, cel care, evident, si-a trecut in cont si succesul la Grupa N, a izbutit sa-si concretizeze evolutia excelenta cu cea mai buna performanta a carierei.


Pe pozitia a treia dupa mansa intai se situa Paul Andronic, vicecampionul din 2010. El nu a reusit sa-si depaseasca performanta in a doua urcare si avea sa coboare un loc in ierarhia finala, fiind depasit de Catalin Cismaru, care a fost cronometrat in 2:37.021 (un timp cu 6,5 secunde mai bun decat cel din prima mansa).


Asadar, Andronic a trebuit sa se multumeasca doar cu locul 4 si cu victoria la Grupa H, devansandu-i pe Sorin Iliescu si Andrei Dumitrescu. Grupa A a fost castigata de Mihai Campeanu, care l-a invins cu 3 zecimi pe Ciprian Ciobotaru, iar Gunther Graef s-a impus la Grupa I, la distanta mare de al doilea clasat, Dan Spuderka.


Altfel, trebuie precizat ca 10 dintre cei 58 de piloti nu au fost clasati. Intre acestia Victor Baldescu, cutia de viteze a masinii Gabat Ford cedand inca de dimineata, inaintea antrenamentelor cronometrate, Daniel Onoriu (masina sa nu este gata si si-a amanat reaparitia in competitii pentru duminica), dar si alti 8 concurenti care au abandonat de-a lungul zilei, Edwin Keleti sau Horia Popescu, campionul din 2010 al Grupei I, fiind cele mai notabile nume.


Muscel Racing Contest este organizat de Hatters Motorsport cu sustinerea Primariei Municipiului Campulung Muscel si cu sprijinul Honda, prin Valahia Investment, Ramycom, Pelind Family, Kaffa, Pasteur Caroseria, 2actives, Racing Nick, Michelin si Negru Voda Lions Club.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4512 :: 19.89MB