Lotus este interesata de angajarea fostului vicepresedinte GM, Bob Lutz. Mai mult, Lotus doreste sa faca o echipa indistructibila cu Tom Purves, fostul CEO Rolls-Royce. Racolarea celor doua figuri ale industriei auto are menirea de a da sanse planului pe cinci ani pe care Lotus il are.
Marca britanica doreste sa mareasca volumul de vanzari de la 2.500 de unitati pe an, cat este in prezent, la 8000 de unitati in 2015. Presa britanica anunta ca Bob Lutz, in varsta de 78 de ani, se afla in discutii cu Lotus, insa nu a primit inca o propunere oficiala. Tom Purves, in varsta de 61 de ani, a declarat deja ca este incantat sa lucreze pentru Lotus.
“Scopul este de a contribui la prooiectele viitorului, imbunatind calitatea, oferta de produse si operatiunile companiei. Este entuziasmant si nu inca discutie ca vorbim despre un brand grozav cu un viitor mare”, a declarat Purves.
Dany Bahar, CEO Lutus, omul care a parist Ferrari pentru marca britanica, a spus ca doreste sa faca din marca sport un rival pentru Ferrari si Lamborghini. Lotus face pasi uriasi in acesti sens in conditiile in care a angajat manageri de la Porsche, Aston Marin sau Ferrari si doreste acum sa aduca dopua legende ale industriei auto, Bon Lutz si Tom Purves.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!