No SSO cookie

Loeb ramane lider in WRC dupa Raliul Noii Zeelande

voteaza
(0/ 0)
Loeb ramane lider in WRC dupa Raliul Noii Zeelande
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jari Matti latvala s-a impus in Raliul Noii Zeelande, dupa o cursa inconstanta facuta de pilotii Citroen: Loeb si Ogier.

 
 

Sebastien Loeb si Daniel Elena au terminat pe locul 3 la general,in Raliul Noii Zeelande iar Dani Sordo si Marc Marti pe pozitia a cincea. Sebastien Loeb si echipa Citroen Total si-au pastrat primele pozitii in clasamentul pilotilor si in clasamentul constructorilor.
 

Cu cinci schimbari de lider, prima zi din Raliul Noii Zeelande a fost una extrem de spectaculoasa. Dani Sordo si Marc Marti, lideri dupa prima bucla, au terminat ziua pe locul patru, la doar cateva secunde in spatele liderilor, in timp ce Sebastien Loeb si Daniel Elena, care au pierdut peste un minut in urma unei iesiri in decor pe speciala a patra, au terminat pe locul 7 in clasamentul provizoriu. “Am franat tarziu inaintea unui viraj strans de dreapta. Virajul a fost urmat de un pod pe care l-am lovit cu partea stanga. Masina nu a avut de suferit, dar am pierdut peste un minut incercand sa inchid usa”, a explicat Loeb incindentul din prima zi.
 

Sebastien Loeb si Daniel Elena au inceput ziua a doua cu un handicap de 1 minut si 20 secunde fata de liderul raliului, dar au avut un parcurs incredibil si au reusit sa urce pana pe locul secund in clasamentul raliului la doar 5,3 secunde in spatele echipajului Sebastien Ogier si Julien Ingrassia. Dani Sordo si Marc Marti au avut o evolutie constanta si si-au pastrat pozitia a patra.

Dupa o zi fantastica, Sebastien Loeb si Daniel Elena au pornit in ultima zi din Raliul Finlandei cu un singur obiectiv: victoria! Loeb nu trebuia doar sa recupereze cele 5,3 secunde in duelul cu Sebastien Ogier, ci si sa treaca cu bine de cele doua speciale Te Hutewai si Whaanga Coast. La prima trecere pe Te Hutewai (PS18), campionul mondial en-titre a preluat conducerea dupa rasucirea lui Ogier. Pe urmatoarea proba, Whaanga Coast, Loeb a incercat sa-si mareasca avansul, dar a iesit in decor.


Eram pe o portiune foarte ingusta si am supra estimat un viraj de dreapta. Erau foarte multe pietricele pe jos si masina a subvirat inainte sa loveasca un copac. Caroseria a avut de suferit dar nu am avut nicio problema mecanica si am putut pleca mai departe dupa cateva reparatii in parcul de service. Am cazut pe locul patru la aproximativ 20 de secunde in spatele liderului, dar cred ca mai putem obtine prima pozitie”, spunea Loeb in primul parc de service al zilei.

Dani Sordo si Marc Marti, locul patru la inceputul ultimei zile a raliului, au pierdut doua pozitii pana la primul parc de service. “Am crezut ca am mers bine pe Whaanga Coast, dar timpul meu nu a fost unul foarte bun,” a explicat spaniolul. “Patru dintre noi suntem despartiti de doar 15 secunde, deci raliul este departe de a se fi terminat. Vom forta pana la final.”
 

Dupa oprirea de 15 minute in parcul de service, Sebastien Loeb a fost cel mai rapid la a doua trecere pe Te Hutewai (PS20) si se pregatea sa atace prima pozitie pe ultima speciala a raliului, Whaanga Coast 2! La fiecare punct intermediar el a reusit sa recupereze timpul pierdut, dar cu cativa kilometri inainte de final, eforturile sale au fost ruinate de o iesire in decor. “Am incercat totul si am mers la limita. De data aceasta nu a mers si am terminat doar pe locul trei, ceea ce totusi nu este foarte rau dupa toate incidentele de aici din Noua Zeelanda. Am ramas lideri in ambele clasamente ceea ce este cel mai important lucru pentru noi”, a mai spus Loeb.

Dani Sordo a fost cel mai rapid pe ultima proba a raliului si a terminat pe pozitia a cincea, la doar 4,5 secunde in spatele lui Mikko Hirvonen: “Sunt fericit ca am adus masina intreaga inapoi in parcul de service. Mi-a placut cum am mers la cea de-a doua trecere pe Whaanga Coast. Drumul a fost curat si aderenta mult mai buna, iar eu am putut pilota exact asa cum am vrut. Punctele obtinute aici pentru Citroen ne mentin pe prima pozitie in clasamentul constructorilor ceea ce este perfect”, a spus si Dani Sordo.
 

Sebastien Ogier si Julien Ingrassia, echipajul Citroën Junior, a terminat Raliul Noii Zeelande pe locul secund la doar 2,4 secunde in spatele liderilor.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1666 :: 17.79MB