No SSO cookie

Loeb castiga Raliul Italiei pentru a patra oara in cariera

voteaza
(0/ 0)
Loeb castiga Raliul Italiei pentru a patra oara in cariera
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Francezul Sebastien Loeb s-a impus in Raliul Italiei, dupa o lupta extrem de stransa cu Mikko Hirvonen, si s-a distantat la sapte puncte in fata acestuia in ierarhia generala a pilotilor in WRC.

 
 

Sebastien Loeb, septuplul campion mondial de raliuri, s-a impus pentru a patra oara in cariera in Raliul Italiei, la finele unui week-end in care a avut foarte mult de furca cu Mikko Hirvonen, dar si cu Petter Solberg.

Pilotul de uzina al echipei Citroen a avut la finalul Raliului Sardiniei un avans de doar 11,2 secunde in fata lui Mikko Hirvonen, pilotul Ford, si putin peste 23 de secunde in fata lui Petter Solberg, cel care piloteaza o masina privata Citroen.

In continuarea ierarhiei Raliului Italiei s-au clasat francezul Sebastien Ogier, coechipierul lui Loeb de la Citroen, Mads Ostberg, de la Stobart Ford, spaniolul Dani Sordo, de la Mini si Ott Tanak, de la MM Ford.

Pentru Loeb a fost a 64-a victorie din cariera la acest nivel, francezul declarandu-se extrem de multumit de evolutia sa pe durata acestui week-end. '' Sa conduci aproape de la start nu este putin lucru. Mikko a facut o treaba foarte buna si ne-a atacat constant, asa ca a trebuit sa tinem nivelul performantelor sus si sa fim foarte atenti si concentrati pana in ultima proba speciala. '' a declarat campionul mondial din WRC.

In ierarhia generala a pilotilor, Loeb este bineinteles primul, cu un total de 100 de puncte, fiind urmat destul de aproape de Hirvonen, pilotul Ford, cel care are 93 de puncte la activ. Pe pozitia a treia se claseaza Sebastien Ogier, cu 81 de puncte, in timp ce pe patru si cinci sunt Jari-Matti Latvala si Petter Solberg.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1331 :: 17.86MB