No SSO cookie

Lincoln MKZ, amanat pentru 2013

voteaza
(0/ 0)
Lincoln MKZ, amanat pentru 2013
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lincoln a facut valuri vara trecuta, atunci cand a anuntat ca versiunea hibrid a modelului MKZ va fi oferita la acelasi pret ca si modelul cu motor pe benzina. Ei bine, proiectul intampina ceva dificultati, asa ca lansarea de anul viitor va fi, probabil, amanata. 

 
 

Deocamdata informatiile sunt extrem de putine si, mai ales, neoficiale in privinta hibridului, insa potrivit unui articol publicat de Ford Inside News, lansarea lui MKZ va fi amanata spre sfarsitul anului 2013.

Aparent, exista o serie de intarzieri in ceea ce priveste designul masinii, Ford incercand sa diferentieze cat de mult se poate MKZ de “fratele” Fusion. In plus, aceleasi probleme de diferentiere a aspectului exterior sunt valabile si in cazul “cuplului” model normal/model hibrid.

Mai multe informatii vor fi disponibile in lunile urmatoare, pe masura ce momentul lansarii lui Ford Fusion Hybrid/ Lincoln MKZ Hybrid se va apropia. Un lucru este sigur insa: cum trenul de rulare al celor doua modele este identic, iar Fusion Hybrid va oferi un consum de 4,8 litri/100 km, MKZ va fi cel mai economic sedan hibrid de lux de pe piata. Cel mai apropiat competitor va fi Lexus HS 250h, cu 6,7 litri/100 km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2490 :: 17.86MB