Deocamdata informatiile sunt extrem de putine si, mai ales, neoficiale in privinta hibridului, insa potrivit unui articol publicat de Ford Inside News, lansarea lui MKZ va fi amanata spre sfarsitul anului 2013.
Aparent, exista o serie de intarzieri in ceea ce priveste designul masinii, Ford incercand sa diferentieze cat de mult se poate MKZ de “fratele” Fusion. In plus, aceleasi probleme de diferentiere a aspectului exterior sunt valabile si in cazul “cuplului” model normal/model hibrid.
Mai multe informatii vor fi disponibile in lunile urmatoare, pe masura ce momentul lansarii lui Ford Fusion Hybrid/ Lincoln MKZ Hybrid se va apropia. Un lucru este sigur insa: cum trenul de rulare al celor doua modele este identic, iar Fusion Hybrid va oferi un consum de 4,8 litri/100 km, MKZ va fi cel mai economic sedan hibrid de lux de pe piata. Cel mai apropiat competitor va fi Lexus HS 250h, cu 6,7 litri/100 km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!