No SSO cookie

Lexus a lansat pe piata prima limuzina cu propulsie hibrida

voteaza
(0/ 0)
Lexus a lansat pe piata prima limuzina cu propulsie hibrida
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lexus a lansat pe piata limuzina de clasa mare GS 450h si in varianta cu motorizare hibrida. Acest model vine sa completeze in gama SUV-ul de lux RX 400 h si se doreste un concept care are menirea de a inlocui propulsoarele diesel.

 
 
[poza1s] Marca de lux a concernului Toyota, Lexus, este primul constructor de automobile premium care a ales sa implementeze propulsia hibrida in schimbul celei diesel. Modelul de teren RX 400 h in ciuda faptului ca nu reuseste sa concureze din punct de vedere al economiei de combustibil un Mercedes Ml 320 CDI sau un BMW X5 3.0 d, este un SUV deosebit de economic daca luam in considerare faptul ca este propulsat de un motor V6 pe benzina de 3,3 litri. Noul model GS 450 h este propulsata de un motor pe benzina V6 de 3,5 litri si de unul electric, puterea maxima dezvolta fiind de 335 CP. Consumul mediu de benzina se situeaza la o valoare de 8.1 litri pentru 100 de km parcursi, valoare intalnita doar la clasa de cilindree de doi litri. Unul dintre cele mai importante avantaje ale noii tehnologii este nivelul deosebit de scazut al poluarii, Lexus GS 450 h reusind sa aibe emisii doar de 186 g/km de CO2. [poza2s] [poza3d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2216 :: 17.84MB