No SSO cookie

Latvala a castigat Raliul Noii Zeelande

voteaza
(0/ 0)
Latvala a castigat Raliul Noii Zeelande
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Seria de victorii pentru Citroen si Loeb este intrerupta la antipozi de finlandezul Jari Matti Latvala de la Ford.

 
 
Raliul Noii Zeelande a adus cea mai disputa si dramatica etapa din editia 2010 a Campionatului Mondial de Raliuri. Sebastien Loeb a facut o cursa senzationala in a doua zi de competitie, sambata, cand revenea dupa o intarziere cu 1 minut si se aseaza periculos in spatele liderului Sebastien Ogier.


Loeb, campion mondial in ultimii sase ani, a preluat conducerea pe prima speciala de duminica si se parea ca nimic nu-l va mai opri pe francez. A doua speciala a zilei avea sa schimbe cursa, cand Loeb a lovit un coppac si a pierdut circa 50 de secunde. Ogier prelua din nou conducerea, iar Loeb cazuse pe locul 4.


Batalia pentru victoria in etapa avea sa fie data de Ogier, pilotul Citroen Junior, si Jari Matti Latvala, pilotul BP Ford. Cele sase secunde detinute de francez inainte ultimei speciale nu i-au fost de ajuns, intrucat Latvala a reusit sa fie mai rapid si s-a impus in Raliul Noii Zeelande cu un avantaj de 2,4 secunde.



Loeb a terminat cursa pe locul 3, reusind sa-l devanseze pe mare rival Mikko Hirvonen. Cu aceasta victorie, Ford a devenit cel mai de succes constructor din istoria WRC-ului cu 75 de victorii, cu una mai mult decat Lancia.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3067 :: 22.19MB