No SSO cookie

Lamborghini a pierdut 40% dintre clienti

voteaza
(0/ 0)
Lamborghini a pierdut 40% dintre clienti
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lamborghini anunta vremuri grele pentru marca italiana, vanzarile scazand dramatic in ultima perioada.

 
 

Segmentul modelelor de lux trece printr-o perioada extrem de dificila, cauzata de criza economica mondiala. Vanzarile la modelele de lux sunt intr-o continua scadere iar producatorii de nisa anunta vremuri grele.

 

Dupa ce Porsche a anuntat ca va inregistra pierderi semnificative pentru a doua jumatate a anului fiscal, lamborghini a raportat o scadere de 40% a vanzarilor la modelele sale. Lamborghini a anuntat ca foarte multe comenzi au fost retrase de clienti in ultima perioada. Stephan Winkelmann, CEO Lamborghini, a declarat ca anul 2009 va fi unul extrem de dificil, motiv pentru care prestigiosul brand italian va 'ramane in intuneric'.

 

Lamborghini sustine ca principala cauza a scaderii dramatice a comenzilor se datoreaza faptului ca cei mai multi dintre clientii marcii lucreaza in domeniul finante-banci si in acest moment nu-si mai pot permite sa cumpere supercarurile italiene sau pentru ca o parte din clienti nu risca sa-si achizitioneze un model nou in timp ce  prietenii, rudele si societatea in general trece printr-o puternica scadere a nivelului de trai. Lamborgini a inregistrat in 2008 cel mai bun al vanzarilor din istoria sa. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2243 :: 18.68MB