Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 9 August 2010 01:26
Masinile astea nu au fost facute sa mearga pe strada ca o masina de zi cu zi nu are capacitatiile necesare si chair daca ar circula ar incurca traficul si probabil ambreajul ar fii praf nici nu sunt sigure si mai ales la consumul lor sa folosesti un Enzo sau SLR cam intr-o luna cat dai pe benzina iti iei un BMW Seria 3 sau un Audi A6 tu toate dotariile necesare unui sofat civilizat astea sunt masini de fite si dupa ce ca au un pret urias mai stai sivreo 2 ani pan ce iti este livrata nu pot fii folosite decat pe pista PAREREA MEA
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!