No SSO cookie

L-a costat J-Bird slujba pe fostul presedinte Ford

voteaza
(0/ 0)
L-a costat J-Bird slujba pe fostul presedinte Ford
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AutoWeek a anunţat în această săptămână că departamentul de design al Ford Motor Co. a prezentat un nou prototip al modelului Thundebird, pregătit de companie încă din anul 2001 şi despre care se spune că ar fi stat la baza demisiei lui Jac Nasser din funcţia de preşedinte al companiei.

 
 
[poza1s]La vremea aceea, specialiştii în industria auto au considerat că motivele plecării lui Jac Nasser ar fi scăderea drastică a profiturilor companiei şi scandalurile provocate de un şir de accidentele cauzate de anvelopele Firestone. Se pare însă că un motiv mai puternic în favoarea plecării lui Nasser ar fi fost prototipul de maşină cu 6 roţi Thunderbird Model J, sau J-Bird. Acest model sport ultra luxos ar fi trebuit să fie lansat pe piaţă în 2001, producţia fiind prevăzută până în 2005, însă acest lucru nu s-a concretizat decât în ce priveşte modelul concept. De altfel, se pare că acest model nu va fi lansat prea curând în producţie de serie. [poza2s]J-Bird are 3 roţi pe fiecare parte, terenul faţă fiind prevăzut cu o pereche de roţi, faţă de una singură pentru cel din spate. În plus, toată concepţia de design a acestui model reprezenta un mod de gândire complet diferit de cel promovat în industria auto din Detroit, modelul îmbinând elemente retro cu cele mai sofisticate tehnologii ale momentului. În plus, există opinii împărţite şi asupra numelui maşinii, unele susţinând faptul că J din J-Bird ar proveni de la Jac Nasser, în timp ce alte păreri susţin că acesta ar fi de la J Mays, directorul de design al Ford.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1590 :: 17.76MB