Prezentat drept “o evolutie” a modelului original, R are sub capota un motor Audi TFSI de 2 litri ce a fost echipat cu un turbocompresor mai mare, injectoare de inalta performanta si o noua ECU.
Multumita acestor modificari, puterea a ajuns la 300 CP, iar momentul-motor maxim la 400 Nm, fata de cei 240 CP ai lui X-BOW.
Pentru a face fata puterii crescute, inginerii lui KTM au montat un brat de neutralizare a cuplului conectat la sasiul monococa din fibra de carbon. Acesta ii permite lui X-BOW R sa ofere o rigiditate torsionala “semnificativ imbunatatita” si o mai buna manevrabilitate.
In plus, centrul de greutate al masinii a fost coborat cu 15 mm, iar sistemul de suspensii a fost imbunatatit cu arcuri si amortizoare mai rigide.
Daca gasiti ca X-BOW R este ceea ce va doriti sa aveti in garajul personal, nu aveti decat sa scrieti un cec de 58.795 euro (pret fara impozite si taxe).
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!